پیش بینی بازار جهانی فولاد

پیش بینی بازار جهانی فولاد
پیش بینی بازار جهانی فولاد

طبق گزارش‌ های موجود در سال ۲۰۱۷ میلادی متوسط قیمت هر تن کویل های نورد گرم در امریکا با قیمت ۵۹۴.۳ دلار امریکا به فروش می رسد در حالیکه متوسط هر تن کویل نورد گرم در اتحادیه اروپا ۵۲۳.۳ دلار امریکا و متوسط هر تن کویل نورد گرم در چین برابر با ۴۳۳.۵ دلار خواهد بود. با این وجود این تفاسیر، میانگین قیمت فولاد در سطح جهانی کاهش می یابد، دلیل این امر می تواند افزایش میزان عرضه و بالا رفتن حجم تولیدی کارخانه ها باشد. به نظر می رسد که تا سال 

طبق گزارش‌های موجود در سال ۲۰۱۷ میلادی متوسط قیمت هر تن کویل های نورد گرم در امریکا با قیمت ۵۹۴.۳ دلار امریکا به فروش می رسد در حالیکه متوسط هر تن کویل نورد گرم در اتحادیه اروپا ۵۲۳.۳ دلار امریکا و متوسط هر تن کویل نورد گرم در چین برابر با ۴۳۳.۵ دلار خواهد بود. با این وجود این تفاسیر، میانگین قیمت فولاد در سطح جهانی کاهش می یابد، دلیل این امر می تواند افزایش میزان عرضه و بالا رفتن حجم تولیدی کارخانه ها باشد.

به نظر می رسد که تا سال 2020 میلادی شاهد روند نزولی قیمت ها در بازار فولاد باشیم. پیش بینی می شود که تا سه سال دیگر شاهد کاهش قیمت فولاد آمریکا و چین تا 5/6% باشیم؛ همچنین طبق برآورد های انجام شده، به نظر می رسد که قیمت فولاد دراروپا نیز تا 14% افت داشته باشد.

کشور چین بیشترین سهم را از بازار فولاد دنیا دارد و همچنین بیشترین حجم تولیدی فولاد در دنیا متعلق به کشور چین است؛ بنابراین بدیهی است که قیمت فولاد چین نسبت به سایر فولاد ها پایین تر باشد. کشور چین بطور سالیانه نیمی از فولاد دنیا را تولید می کند که نصف آن به نیاز های خود چین اختصاص می یابد. طبق تحقیقات صورت گرفته به نظر می رسد که شاهد افزایش قیمت 12% فولاد آمریکا نسبت به چین باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)