پیش بینی بازار فولاد در سال 98

پیش بینی بازار فولاد در سال 98
پیش بینی بازار فولاد در سال 98

به گزارش آهن پرایس دراخبار بازار فولاد، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان طی نشستی بیان کرد: چشم انداز صنعت فولاد در سال 98 مثبت ارزیابی شده است. با وجود اینکه سال سختی پیش رو می باشد اما وضعیت روشنی برای صنعت فولاد پیش بینی شده است. حمیدرضا عظیمیان در ...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان طی نشستی بیان کرد: چشم انداز صنعت فولاد در سال 98 مثبت ارزیابی شده است. با وجود اینکه سال سختی پیش رو می باشد اما وضعیت روشنی برای صنعت فولاد پیش بینی شده است. حمیدرضا عظیمیان در ادامه بیان کرد: صنعت فولاد کشور، در مسیر روشنی گام گذاشته است که یک سوی آن، دستیابی به بازارهای هدف صادراتی و چشم‌انداز رو به رشد برای تامین نیاز داخلی می باشد و سوی دیگر آن، استفاده از توان داخلی، بومی‌سازی و ارتقای دانش و فناوری بر اساس معیارهای روز دنیا است.

عظیمیان در ادامه مطرح کرد: با توجه به اجرای رویکرد فوق، چشم انداز روشن تری پیش روی صنعت فولاد و سایر صنایع معدنی قرار دارد که این موضوع تولیدکنندگان تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد را امیدوار به ادامه مسیری کرده است که دستیابی به جایگاه بالاتری را در سال‌های پیش رو نوید می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود اینکه کمیسیونی به‌طور دائمی در فولاد مبارکه اصفهان راه‌اندازی شده تا پل ارتباطی میان تولیدکنندگان داخلی با صنعت فولاد کشور باشد، قرار است اقتصادی غیر نفتی پی ریزی شود که ثمرات آن، عدم وابستگی به دلارهای نفتی و دوری از محدودیت های ناشی از تحریم خواهد بود. نخستین گام فولاد مبارکه برای توجه بیشتر به تولیدکنندگان داخلی در صنعت فولاد، برگزاری نمایشگاهی بود که ثمرات ارزشمندی نیز برای بازار فولاد داشت. در عین حال برای اینکه بتوانیم بتوان دستاوردها و به‌طور کلی برگزاری این نمایشگاه را از حالت تبلیغی و نمایش خارج کنیم، کمیسیونی به طور دائم برای فولاد مبارکه تشکیل داده ایم که وظیفه اصلی آن گسترش بومی سازی با بهره گیری از توان داخلی است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در ادامه بیان کرد: در این خصوص جلساتی نیز تشکیل شده و 45 شرکت و شخص برای تأمین برخی قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده اند. از این رو برای بهبود آینده بازار فولاد برنامه ریزی هایی در حال انجام است تا بر مبنای آن بتوانیم به صورت دائم با این تولیدکنندگان وارد تعامل شویم؛ از این رو قراردادهایی منعقد خواهیم کرد تا بر طبق آن بتوانیم اهداف بومی سازی را پیش ببریم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)