پیش بینی بازار های صادراتی فولاد ایران

پیش بینی بازار های صادراتی فولاد ایران
پیش بینی بازار های صادراتی فولاد ایران

ایران تدابیر مهمی را برای بالا بردن ظرفیت های صادراتی فولاد و بیلت اندیشیده است؛ علاوه بر آن پیش بینی های زیادی در خصوص افزایش صادرات محصولات فولادی برای بیلت ایران وجود دارد. اخیرا نیز یک کارخانه تولید فولاد جدیدی در ایران تاسیس شده است که می تواند علاوه بر بالا بردن میزان موجودی بیلت ایران، ظرفیت های صادراتی را نیز بالا ببرد. گفتنی است که کارخانه های نوردی موجود در ایران نیز می تواند از احداث این کارخانه جدید تولید فولاد بهره مند ...

ایران تدابیر مهمی را برای بالا بردن ظرفیت های صادراتی فولاد و بیلت اندیشیده است؛ علاوه بر آن پیش بینی های زیادی در خصوص افزایش صادرات محصولات فولادی برای بیلت ایران وجود دارد. اخیرا نیز یک کارخانه تولید فولاد جدیدی در ایران تاسیس شده است که می تواند علاوه بر بالا بردن میزان موجودی بیلت ایران، ظرفیت های صادراتی را نیز بالا ببرد.

گفتنی است که کارخانه های نوردی موجود در ایران نیز می تواند از احداث این کارخانه جدید تولید فولاد بهره مند شوند و سود ببرند.  البته برای این کارخانه تازه تاسیس نیز رقبای زیادی وجود دارد و بیشتر کارخانه ها قصد دارند تا وارد بازار های صادراتی بشوند. 

با وجود آنکه تمام پیش بینی های اخیر حاکی از افزایش صادرات بود، اما در ماه گذشته شاهد کاهش صادرات بیلت ایران بوده ایم. صادرات بیلت در هفتمین ماه از سال 96 بالغ بر 217 هزار تن گزارش شده که 18 درصد کمتر از شهریور ماه است. صادرات بیلت ایران در شهریور ماه امسال 264 هزار و 500 تن گزارش شده است.

گفتنی است که این آمار و ارقام بر اساس آمار کشتی های صادراتی از بنادر ایران می باشد. دکتر جفری طهرانی اعلام کرده است که علت اصلی این کاهش صادرات در ماه گذشته، می تواند تعطیلات 9 روزه ی چینی ها باشد؛ زیرا در آن زمان ایران دچار محدودیت های معاملاتی شده بود. وی علت دیگر این امر را نوسانات قیمتی اخیر بازار های داخلی بیلت ایران اعلام کرده است. 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)