پیش بینی قیمت آهن در سال جاری

پیش بینی قیمت آهن در سال جاری
پیش بینی قیمت آهن در سال جاری

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، به دنبال لغو برجام و ایجاد تحریم های جدید بر علیه ایران شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار اهن آلات بودیم. در کشور ما صادرات فولاد به عنوان یک کالای غیر نفتی به دیگر کشورها صورت می گیرد که این تحریم ها می تواند موجب ایجاد مشکلاتی در صادرات این محصول شود. از جمله مشکلاتی که تحریم ها می تواند برای بازار کالایی کشور بوجود آورد عبارتند از اختلال در نقل و انتقال بانکی، ایجاد مشکل در حمل و نقل محصول و مشکلات

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، به دنبال لغو برجام و ایجاد تحریم های جدید بر علیه ایران شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار اهن آلات بودیم. در کشور ما صادرات فولاد به عنوان یک کالای غیر نفتی به دیگر کشورها صورت می گیرد که این تحریم ها می تواند موجب ایجاد مشکلاتی در صادرات این محصول شود. از جمله مشکلاتی که تحریم ها می تواند برای بازار کالایی کشور بوجود آورد عبارتند از اختلال در نقل و انتقال بانکی، ایجاد مشکل در حمل و نقل محصول و مشکلات بیمه ای که همگی می تواند موجب بروز مشکلات دیگری نیز شود. صادرات آهن آلات در کشور درآمد بسیار مطلوبی دارد به همین دلیل صادرات این محصولات برای ما بسیار حائض اهمیت می باشد. همچنین از آنجایی که طی سال های اخیر کشور ما به دیگر کشور ها از جمله عراق، امارات متحده عربی و افغانستان صادرات بسیار زیادی داشته است، در نتیجه تحریم ها موجب اختلال در ادامه این روند خواهد شد.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش قیمت ها در بازار آهن الات پس از اعمال تحریم ها می باشد. آینده بازار اهن آلات در هاله ای از ابهام قرار دارد چراکه هیچکس نمی داند پس از اعمال تحریم ها قرار است چه بلاهایی بر سر بازار های ما از جمله بازار اهن الات بیاید. همچنین لغو برجام از سوی آمریکا تنش های بسیار زیادی را در این بازار بوجود آورده است که این موضوع تهدید جدی برای اینده بازار می باشد.

در کشور ما یکی از بازار های مهم، بازار آهن می باشد. طی روز های اخیر اسرافیل احمدیه(رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان) در گفتگویی خبر از افزایش 45 درصدی ارزش صادرات اهن کشور داد و گفت: در سال 96 ارزش صادرات آهن در کشور به یک میلیارد و 749 میلیون دلار رسید. در حال حاضر با توجه به زیر ساخت های مناسب این بخش اهدافی مبنی بر افزایش تولیدات در نظر گرفته شده است. در این شرایط چنانچه در بخش صادرات با مشکل مواجه شویم، آنگاه با مازاد تولید رو به رو خواهیم شد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)