پیش بینی قیمت سنگ آهن

پیش بینی قیمت سنگ آهن
پیش بینی قیمت سنگ آهن

به گزارش آهن پرایس، طبق پیش بینی ای که توسط تحلیلگران بانک دویچه انجام شده است، انتظار می رود تا قیمت سنگ آهن در سه ماهه چهارم سال 2017 به متوسط 50 دلار رشد داشته باشد. همچنین گفتنی است که این تحلیلگران پیش بینی کرده اند میزان تقاضا برای فولاد در چین در سال 2017 تا 3% افزایش داشته باشد آنها دلیل این پیش بینی خود را تغیراتی می دانند که چینی ها مشغول به ایجاد آن در سطوح مختلف هستند . آنها سعی دارند کوره های ...

به گزارش آهن پرایس، طبق پیش بینی ای که توسط تحلیلگران بانک دویچه انجام شده است، انتظار می رود تا قیمت سنگ آهن در سه ماهه چهارم سال 2017 به متوسط 50 دلار رشد داشته باشد. همچنین گفتنی است که این تحلیلگران پیش بینی کرده اند میزان تقاضا برای فولاد در چین در سال 2017 تا 3% افزایش داشته باشد آنها دلیل این پیش بینی خود را تغیراتی می دانند که چینی ها مشغول به ایجاد آن در سطوح مختلف هستند . آنها سعی دارند کوره های القائی که کارائی کمتری را نسبت به سایر موارد دارند، از چرخه تولید خارج کنند و ظرفیت تولید کوره بلندها را هم کاهش دهند .

وضعیت کنونی سنگ آهن به این گونه است که به 2 دلیل قیمت سنگ آهن وارداتی کمی بالا رفته و به هر تن 65 دلار هر تن سی اف آر رسیده است. این دو دلیل عبارت است از: اول= رشد پیدا کردن بازارهای فیوچرز. دوم= افزایش یافتن امید ها در بازار. همچنین لازم به ذکر است که شاهد بالا رفتن قیمت (یک دلار) در بورس دالیان بوده ایم و همچنین در بورس شانگهای میلگرد 5 دلار رشد داشته است. به گزارش آهن پرایس، طبق برنامه هایی که اخیرا به دست ما رسیده است، فولادسازان چینی تمایل خود را نسبت به خرید سنگ آهن از دست داده اند زیرا این اتفاق، در نتیجه ی افت قیمت های اخیر اتفاق افتاده است. در ادامه ی این اتفاق، موجودی هایشان کمتر شده و به همین خاطر است که برخی آنان امیدوار هستند تقاضا بهتر شودهمچنین نکته ی قابل توجه این است که در دو هفته ی اخیر موجودی سنگ آهن کارخانه ها از 24 روز تولید به 23 روز رسیده است.

برای دریافت قیمت روز آهن ، خرید آهن ، خرید چکی آهن ، قیمت آنلاین آهن آلات، خرید آهن از کارخانه ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅ اینجا  را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)