پیشرفت مجتمع فولاد مبارکه طی سال های اخیر

پیشرفت مجتمع فولاد مبارکه طی سال های اخیر
پیشرفت مجتمع فولاد مبارکه طی سال های اخیر

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس هیئت عامل ایمیدرو طی جلسه ای در حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه از عملکرد این گروه قدردانی کرده و گفت: رشد مجموعه فولاد مبارکه نتیجه تجربه و عملکرد بسیار خوب مدیران و کارکنان این مجموعه می باشد که موجب شده تا این مجموعه به این میزان پیشرفت کند. کرباسیان در ادامه با اشاره به اینکه شرکت 

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار فولاد، دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس هیئت عامل ایمیدرو طی جلسه ای در حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه از عملکرد این گروه قدردانی کرده و گفت: رشد مجموعه فولاد مبارکه نتیجه تجربه و عملکرد بسیار خوب مدیران و کارکنان این مجموعه می باشد که موجب شده تا این مجموعه به این میزان پیشرفت کند.

کرباسیان در ادامه با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه نقش بسیار زیادی در میزان و همچنین تنوع تولیدات محصولات فولادی داخل کشور دارد، عنوان کرد:این مجموعه از اساسی ترین مجموعه های فولادی در داخل کشور می باشد که حضورش نقش پر رنگی در تنوع و میزان تولید محصولات فولادی داخل کشور دارد. نوع محصولاتی که در این مجموعه به تولید می رسد موجب حمایت از صنایع پایین دستی خواهد شد. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه کامل بودن زنجیره تولید فولاد است که در سیاست گذاری های بزرگ کشور باید به این امر توجه زیادی شود و باید ظرفیت و توانمندی های فولاد مبارکه مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی های فولاد مبارکه در بهره برداری از خط تولید کنسانتره سنگان افزود: شرکت فولاد مبارکه باید در ادامه مسیر موفقیت خود بهره برداری از خط تولید فولاد سنگان را در دستور کار خود قرار دهد.

کرباسیان خاطر نشان کرد: از جمله اقدامات مهم و موثر شرکت فولاد مبارکه سرمایه گذاری در بعضی از طرح های نیمه تمام بوده است. این در حالی است که شواهد حاکی از سود آموری بسیار مناسب این شرکت ها می باشد. مجمتع فولاد مبارکه باید در به بهره برداری رساندن واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت نهایت تلاش خود را کند چرا که بهره برداری هخر چه زودتر از این طرح ها موجب زنده شدن امید در مردم این استان خواهد شد.

مجموعه آهن پرایس در مجتمع فروش آهن آلات تهران واقع شده است که با مراجعه به سایت مجموعه اهن پرایس می توانید آدرس بازار آهن تهران را در آن بیابید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه از قیمت روز آهن آلات با خبر شده و برای مشاوره در زمینه آهن آلات و یا خرید آهن با شماره گیری 54103-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)