چشم انداز صنعت فولاد

چشم انداز صنعت فولاد
چشم انداز صنعت فولاد

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، از بزرگترین و پرمزیت ترین صنایع ایران، صنعت فولاد می باشد که با وجود گسترش روزافزون این صنعت مادر، بزرگان آن نگران عدم وجود زیر ساخت های لازم و هدف گذاری های بزرگ در این صنعت هستند. در هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن، فولادسازان بزرگ ایران و فعالان زنجیره تولید گرد هم آمدند تا به بررسی زنجیره تولید فولاد از معدن تا کارخانه های نوردی پردازند و از این طریق مسیر بهتری برای 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، از بزرگترین و پرمزیت ترین صنایع ایران، صنعت فولاد می باشد که با وجود گسترش روزافزون این صنعت مادر، بزرگان آن نگران عدم وجود زیر ساخت های لازم و هدف گذاری های بزرگ در این صنعت هستند.

در هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن، فولادسازان بزرگ ایران و فعالان زنجیره تولید گرد هم آمدند تا به بررسی زنجیره تولید فولاد از معدن تا کارخانه های نوردی پردازند و از این طریق مسیر بهتری برای دستیابی به تولید 55 میلیون تن فولاد در سال 1404 پیدا کنند. همچنین بدین وسیله بتوانند قسمتی از نگرانی هارا برای این صنعت برطرف کرده و در پی راه حلی باشند. حال پس از برگذاری این همایش ها و جلسات باید منتظر ایجاد تغییرات در این صنعت ماند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)