کاهش التهابات بازار آهن

کاهش التهابات بازار آهن

از ابتدای هفته جاری روند بازار اهن آلات با تغییراتی همراه شد. این بازار که هفته ها روی ثبات و یا کاهش قیمت ها را به خود ندیده بود، از ابتدای هفته جاری وارد دوره جدیدی شد. از ابتدای هفته طی هر گزارش صحبت از ثبات و یا کاهش نسبی قیمت ها بود، اما در روز گذشته شاهد کاهش قطعی قیمت ها در این بازار بودیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، در این دوره قیمت اکثر مقاطع اهن با کاهش مواجه شد...

از ابتدای هفته جاری روند بازار اهن آلات با تغییراتی همراه شد. این بازار که هفته ها روی ثبات و یا کاهش قیمت ها را به خود ندیده بود، از ابتدای هفته جاری وارد دوره جدیدی شد. از ابتدای هفته طی هر گزارش صحبت از ثبات و یا کاهش نسبی قیمت ها بود، اما در روز گذشته شاهد کاهش قطعی قیمت ها در این بازار بودیم. 
به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، در این دوره قیمت اکثر مقاطع اهن با کاهش مواجه شد و روند صعودی هفته گذشته را متوقف کرد. مقاطعی همچون تیرآهن، میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی، قوطی پروفیل، ورق سیاه و... از جمله مقاطعی بودند که قیمت هایشان با افت رو به رو شد. 
خبر های بازار اهن حاکی از کاهش 60 تومانی قیمت میلگرد آجدار درب کارخانه می باشد. میلگرد اجدار که از اوایل هفته در شرایطی نسبتا آرام بسر می برد، روز گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفت. کارخانه های فولاد زاگرس، هیربد زرندیه و آذرفولاد امین قیمت میلگرد سایز 14 خود را 60 تومان کاهش دادند. کارخانه بردسیر کرمان با کاهش 20 تومانی قیمت هایش، کمترین کاهش را در میان دیگر کارخانه ها داشته است. در این میان شاهد افت 210 تومانی قیمت های کارخانه سیادن ابهر بودیم که رکورد کاهش قیمت را در بخش میلگرد ها به ثبت رساند.دیگر کارخانه های میلگرد سازی قیمت هایشان ثابت اعلام شد.
وضعیت بازار تیرآهن ها نیز همانند میلگرد ها کاهشی گزارش شده است. روز گذشته قیمت تیرآهن ذوب اهن اصفهان درب بنگاه تهران در تمامی سایز ها ثابت اعلام شده است. تیرآهن های متفرقه از جمله فایکو، اهواز، آریان و... در برخی سایز ها کاهش 5000 تومانی داشته و در برخی سایز های دیگر ثابت بوده اند. 
همچنین در بخش نبشی و ناودانی ها نیز کاهش قیمت را مشاهده می کنیم. روز گذشته قیمت نبشی و ناودانی کارخانه ناب تبریز ثابت اعلام شد. تنها کارخانه های زنجان و آریان قیمت نشبی خود را میانگین 50 تومان کاهش دادند و دیگر کارخانه ها در ثبات بسر می بردند. در بخش ناودانی ها نیز تنها ناودانی البرز غرب قیمت های خود را 100 تومان کاهش داد.
قیمت قوطی پروفیل در کثر کارخانه ها ثابت اعلام شد. کارخانه هایی از قبیل یزد، هیربد و نورد میلاد یزد تنها کارخانه هایی بودند که بطور میانگین قیمت هایشان را 25 تومان پایین آوردند. 
با توجه به روند نزولی قیمت ها از ابتدای هفته جاری، پیش بینی می شود این روند تا پایان هفته ادامه دارد باشد و یا تا پایان هفته بازار به ثبات نسبی رسد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)