کاهش شدید نرخ سنگ آهن طی روز های آتی

کاهش شدید نرخ سنگ آهن طی روز های آتی
کاهش شدید نرخ سنگ آهن طی روز های آتی

جعفری طهرانی تحلیلگر بازار های بین المللی فولاد و سنگ آهن در گفتگویی با اشاره به تعطیلات ماه اکتبر در چین اظهار داشت: در هفته ابتدایی ماه اکتبر شاهد تعطیلی طولانی مدت کشور چین خواهیم بود و از ماه سپتامبر قیمت سنگ آهن با کاهش مواجه خواهد شد.به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت های بازار جهانی فولاد، کارخانه های کشور چین هستند. به همین دلیل در شرایطی که بخواهیم به بررسی نوسانات

جعفری طهرانی تحلیلگر بازار های بین المللی فولاد و سنگ آهن در گفتگویی با اشاره به تعطیلات ماه اکتبر در چین اظهار داشت: در هفته ابتدایی ماه اکتبر شاهد تعطیلی طولانی مدت کشور چین خواهیم بود و از ماه سپتامبر قیمت سنگ آهن با کاهش مواجه خواهد شد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت های بازار جهانی فولاد، کارخانه های کشور چین هستند. به همین دلیل در شرایطی که بخواهیم به بررسی نوسانات نرخ سنگ آهن بپردازیم، ناگزیر بازار فولاد چین را مورد بررسی قرار می دهیم.

این تحلیلگر فولاد در ادامه افزود: با توجه به تجربیات بدست آمده، در ماه اوت(مرداد و شهریور) میزان تقاضای کارخانه های فولاد چین برای خرید سنگ آهن افزایش می یابد که این امر بر روی قیمت سنگ آهن تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. طهرانی در ادامه با اشاره به قیمت مناسب نرخ فولاد در بازار های جهان افزودک قیمت فولاد در بازار های جهانی مناسب می باشد. همچنین قیمت سنگ آهن با عیار 62، حدود 66 تا 67 دلار است که این نرخ نیز مناسب تلقی می شود. اما در حال حاضر با توجه به تعطیلی کشور چین در ماه اکتبر، از ماه سپتامبر شاهد کاهش قیمت سنگ آهن خواهیم بود.

به گفته وی هر ساله در اواخر شهریور ماه کنفرانس بین‌المللی سنگ‌آهن از سوی انجمن فولاد چین در این کشور برگزار می‌شود. امسال نیز این کنفرانس ۲۸ تا ۳۰ شهریور برگزار خواهد شد. هر ساله قبل از شروع این کنفرانس شاهد تب و تاب در بازار سنگ‌آهن هستیم، اما پس از آن، چین به تعطیلات اکتبر می‌رود و از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر شاهد افت بیشتر نرخ سنگ‌آهن در بازار‌های جهانی خواهیم بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)