کاهش قیمت آهن الات

کاهش قیمت آهن الات
کاهش قیمت آهن الات

در هفته هایی که تنها شاهد افزایش قیمت در بازار آهن آلات بوده ایم، طی دو روز اخیر بازار در مسیر کاهش قیمت ها قرار گرفت. در شرایطی که افزایش قیمت در این بازار سر به فلک کشیده و قیمت میلگرد آجدار از مرز 3000 تومان عبور کرد، از حدود دو روز گذشته قیمت ها روند کاهشی به خود گرفت. گویی این نوسانات پایانی ندارد و هر روزه این بازار دچار نوسان می شود، حال چه افزایشی و چه کاهشی. مهم این است که مدت هاست بازار روی ثبات به خود ندیده  است و هر 

در هفته هایی که تنها شاهد افزایش قیمت در بازار آهن آلات بوده ایم، طی دو روز اخیر بازار در مسیر کاهش قیمت ها قرار گرفت. در شرایطی که افزایش قیمت در این بازار سر به فلک کشیده و قیمت میلگرد آجدار از مرز 3000 تومان عبور کرد، از حدود دو روز گذشته قیمت ها روند کاهشی به خود گرفت. گویی این نوسانات پایانی ندارد و هر روزه این بازار دچار نوسان می شود، حال چه افزایشی و چه کاهشی. مهم این است که مدت هاست بازار روی ثبات به خود ندیده  است و هر روزه قیمت هایش در حال تغییر می باشد. دیگر متقاضیان نمی توانند در این بازار نا امن خرید کنند چرا که وضعیت بازار تنها در دو روز متوالی هم قابل پیش بینی نیست و در یک روز افزایش می باشد و در روز بعد قیمت ها با کاهش مواجه خواهد شد.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، بخش میلگرد ها از روز سه شنبه روندی کاهشی را طی کرد. روز گذشته قیمت میلگرد آجدار درب کارخانه بطور میانگین 30 تومان کاهش یافت.

خبر های بازار آهن حاکی از کاهش 50 تومانی میلگرد سایز 14 کارخانه آناهیتا گیلان می باشد. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 این کارخانه 3350 تومان می باشد. قیمت میلگرد کارخانه آریان فولاد نیز پس از 30 تومان کاهش، 3150 تومان اعلام گردید.

در حال حاضر بازار اهن در وضعیت سردرگمی بسر می برد و هنوز روند مشخصی نداشته و هر روزه قیمت ها در این بازار دچار نوسان می شوند. پیش بینی بازار اهن حاکی از روند کاهش قیمت ها تا پایان روز جاری و ثبات در برخی بخش ها می باشد. اگرچه منظور از ثبات قیمت بیشتر عدم اعلام قیمت بوده و کمتر کارخانه ای اعلام ثبات قیمت می کند ان هم در شرایطی که وضعیت بازار نا بسامان است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)