کاهش قیمت در بازار سنگ آهن چین

کاهش قیمت در بازار سنگ آهن چین
کاهش قیمت در بازار سنگ آهن چین

در ارتباط با اخبار مربوط به بازار سنگ آهن باید اعلام کرد که این بازار نیز در چین بشدت افت قیمت داشته است. قیمت ها به زیر 70 دلار کاهش یافته و رکورد پایین ترین قیمت را از ماه جولای تا کنون زده است. لازم به ذکر است که عده ای در بازار علت کاهش قیمت های اخیر در بازار را کاهش میزان تقاضا در چین و افزایش عرضه سنگ آهن استرلیا و برزیل دانسته اند. از جمله دلایلی که می توان به عنوان منفی شدن جو بازار اشاره کرد، رکود در بازار مسکن نیز می باشد.

در ارتباط با اخبار مربوط به بازار سنگ آهن باید اعلام کرد که این بازار نیز در چین بشدت افت قیمت داشته است. قیمت ها به زیر 70 دلار کاهش یافته و رکورد پایین ترین قیمت را از ماه جولای تا کنون زده است. لازم به ذکر است که عده ای در بازار علت کاهش قیمت های اخیر در بازار را کاهش میزان تقاضا در چین و افزایش عرضه سنگ آهن استرلیا و برزیل دانسته اند. از جمله دلایلی که می توان به عنوان منفی شدن جو بازار اشاره کرد، رکود در بازار مسکن نیز می باشد.

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال جاری چین نیز فعالان بازار انتظار ندارند تغییری جدی در وضعیت اقتصادی این کشور مشاهده شود. چین در مسیر قبلی خود حرکت خواهد کرد و چیزی تغییر نمی کند. از این رو تقاضای داخلی با محرک های اقتصادی دولت همچون قبل بالا می رود. پیش بینی می شود که در بازار های آهن و فولاد چین، میزان تقاضای داخلی با محرک های اقتصادی دولت مانند دفعات گذشته افزایش یابد. زیرا فعالان بازار اعلام کرده اند که ما معتقد هستیم بعد از اتمام مراسم انتخابات رئیاست جمهوری چین، تغییر جدی ای در بازار به وجود نخواهد آمد و تمام موارد اقتصادی در همان مسیر قبلی خود حرکت خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)