کاهش قیمت سنگ آهن در بنادر چین

کاهش قیمت سنگ آهن در بنادر چین
کاهش قیمت سنگ آهن در بنادر چین

گزارشات ارسالی از وضعیت سنگ آهن وارداتی در چین حاکی از کاهش قیمت آن دارد بطوریکه در بعضی از بنادر چین قیمت سنگ آهن به کمتر از 60 دلار هر تن سی اف آر نیز به ثبت رسیده است. به گزارش آهن پرایس، در بازار چین نیز بهای بیلت 10 دلار ارزان تر شده و به 413 دلار هر تن به معامله رسیده است. لازم به ذکر است که وضعیت سنگ آهن به گونه ای است که کارخانه ها تصمیم گرفته اند محموله های سنگ آهن انبارها را به فروش برسانند ...

گزارشات ارسالی از وضعیت سنگ آهن وارداتی در چین حاکی از کاهش قیمت آن دارد بطوریکه در بعضی از بنادر چین قیمت سنگ آهن به کمتر از 60 دلار هر تن سی اف آر نیز به ثبت رسیده است. به گزارش آهن پرایس، در بازار چین نیز بهای بیلت 10 دلار ارزان تر شده و به 413 دلار هر تن به معامله رسیده است. لازم به ذکر است که وضعیت سنگ آهن به گونه ای است که کارخانه ها تصمیم گرفته اند محموله های سنگ آهن انبارها را به فروش برسانند تا بخواهند خرید کنند، دلیل این اقدام انها پایین آمدن میزان تقاضا در بازار سنگ آهن است.

طبق تحقیقات صورت گرفته، در بنادر چین شاهد افزایش موجودی سنگ آهن هستیم بطوریکه در 42 بندر اصلی چین مقدار سنگ آهن 136.15 میلیون تن گزارش شده که نسبت به هفته قبل 3.26 میلیون تن افزایش داشته است. البته گفتنی است که بعضی از فعالان بازار معتقد هستند به دلیل آنکه چند ماهی است موجودی انبار بالای 130 میلیون تن می باشد، نمی توان علت افت قیمت ها را رشد موجودی بنادر دانست. در این میان عده ی دیگری نیز هستند که پیش بینی کرده اند شاهد بهتر شدن وضعیت سنگ آهن و بازار آهن در بازار خواهند بود و این پایین آمدن قیمت متوقف خواهد شد.

بی اچ پی بیلیتون روزهای اخیر سنگ آهن خلوص 62 درصد خود را در 61.3 دلار هر تن سی اف آر به چین فروخت. خلوص پایین تر در 59.3 دلار نیز معامله شد.

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ،قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)