کاهش قیمت قراضه و افزایش قیمت بیلت

کاهش قیمت قراضه و افزایش قیمت بیلت
کاهش قیمت قراضه و افزایش قیمت بیلت

گزارشات ارسالی از سوی بازار قراضه ژاپن حاکی از افزایش قیمت این محصول است که با 6 دلار افزایش در هر تن فوب به معامله رسیده است. در هفته ی گذشته قیمتی که برای قراضه در هرتن کنار کشتی ثبت کردند، از قراری 300 دلار بود. لازم به ذکر است که کره جنوبی در آخرین معامله ای که با ژاپن داشته است سود زیادی است کرده است زیرا در حال حاضر دولت ژاپن قراضه خود را با سیر کشور ها با افزایش کمی معامله می کند ...

اخبار بازار قراضه در ژاپن :

گزارشات ارسالی از سوی بازار قراضه ژاپن حاکی از افزایش قیمت این محصول است که با 6 دلار افزایش در هر تن فوب به معامله رسیده است. در هفته ی گذشته قیمتی که برای قراضه در هرتن کنار کشتی ثبت کردند، از قراری 300 دلار بود. لازم به ذکر است که کره جنوبی در آخرین معامله ای که با ژاپن داشته است سود زیادی است کرده است زیرا در حال حاضر دولت ژاپن قراضه خود را با سیر کشور ها با افزایش کمی معامله می کند. اواخر هفته قبل نیز ویتنام قراضه سنگین کلاس 2 ژاپن را در 337 تا 338 دلار هر تن سی اف آر خریداری کرده بود.

برسی های موجود از روند کنونی بازار قراضه بیانگر آن است که قیمت ها بطور قابل توجهی کاهش یافته اند که با این وجود عده ی زیادی از فعالان و کارشناسان بازار امید وار هستند تا قیمت ها افزایش یابد زیرا با افزایش یافتن قیمت ها در بازار، بازار نیز برای باری دیگر دچار تکاپو و رونق خواهد شد. هرچند که این امر نیازمند فاکتور های دیگری نیز می باشد اما نمی توان به قاطعیت اعلام کرد که در روز های آتی شاهد افزایش قیمت قراضه خواهیم بود. زیرا در هیمن شرایط کنوین بازار نیز تعداد بسیار کمی معامله در بازار انجام می شود که با افزایش قیمت ها توان خرید نیز کم خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که در آخرین معالمه ای که دولت ژاپن انجام داد قیمت قراضه حدود 5 دلار افت قیمت هفتگی داشته است.

اخبار بازار بیلت سی آی اس :

در طی یک ماه گذشته بیشتر اخبار های مربوط به بازار فولاد مبنی بر کاهش قیمت بود. چه در بازار آهن و چه در بازار فولاد اخبار حاکی از کاهش قیمت ها بود که این امر در بازار بیلت کاملا فرق می کند زیرا در بازار بیلت آخرین معامله ای که انجام شده حدود  11 دلار افزایش قیمت هفتگی داشته است. روند بیلت در بازار های سی آی اس کاملا صعودی و رو به بالا بوده است. لازم به ذکر است که کشور اوکراین در آخرین معامله ی خود، بیلت را به قیمت 525 دلار در هر تن فوب صادر کرد که یعنی قیمت بیلت صادراتی نیز تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر شرایط خرید و فروش بیلت به گونه است که در همه ی کشور ها بطور متفاوتی معامله می شود زیرا در اوکراین بیلت صادراتی با قیمت 525 دلار در هر تن فوب به ثبت رسید. اما در تاریخ مشابه قیمت بیلت در کشور ترکیه حدود 515 دلار به ثب رسید که اکثر خریداران اعلام کردند حاضر نیستند تا بیلت را با قیمتی بیشتر از 515 دلار در هر تن خریداری کنند. این امر در حالی است که آخرین معامله ی انجام شده در روسیه با قیمت 450 دلار در هر تن فوب به ثبت رسیده است. البته گفتنی است که این قیمت مربوط به دریای سیاه می باشد .

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)