کاهش قیمت ها نزدیک است

کاهش قیمت ها نزدیک است
کاهش قیمت ها نزدیک است

وضعیت در بازار فولاد از هفته گذشته متاثر از عوامل واقعی و روانی روندی صعودی را در پیش گرفته و این روند از ابتدای هفته جاری نیز همچنان ادامه دار می باشد. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در شرایط فعلی بازار در وضعیت پیچیده ای می باشد که برای تحلیل آن باید عوامل واقعی و روانی را که بر بازار تاثیر می گذارند را مورد کنکاش قرار داد. اکنون می توان این پیچیدگی را در دو وضعیت کلی دسته بندی نمود: 1-در حال حاضر وضعیت قیمت در اکثر

وضعیت در بازار فولاد از هفته گذشته متاثر از عوامل واقعی و روانی روندی صعودی را در پیش گرفته و این روند از ابتدای هفته جاری نیز همچنان ادامه دار می باشد.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، در شرایط فعلی بازار در وضعیت پیچیده ای می باشد که برای تحلیل آن باید عوامل واقعی و روانی را که بر بازار تاثیر می گذارند را مورد کنکاش قرار داد. اکنون می توان این پیچیدگی را در دو وضعیت کلی دسته بندی نمود:

1-در حال حاضر وضعیت قیمت در اکثر بازار ها متاثر از نرخ سکه می باشد و بالا رفتن قیمت سکه موجب شد تا شوک بزرگی به بازار وارد شود، از این رو بسیاری از فعالان در بازار نگرانی هایی مبنی بر کاهش قیمت سکه دارد. چرا که هر نوسانی در این بازار به دیگر بازار ها نیز سرایت خواهد کرد و چنانچه قیمت سکه کاهش یابد، احتمال کاهش قیمت در دیگر بازار ها از قبیل بازار فولاد نیز وجود دارد.

2- از سویی دیگر بازار سهام در حال ثبت رکود های جدید و تاریخی می باشد که همین امر موجب خواهد شد تا بیشتر نقدینگی ها  سرمایه ها به این بازار سرازیر شود. موضوعی که موجب افزایش قیمت در بازار هایی از قبیل فولاد شده است. در حال حاضر قیمت ها در بازار فولاد درحدی بالا است که کمتر واسطه ای ریسک خرید می کند و دیگر کسانی که خرید هایشان از قبل صورت گرفته است، در حال حاضر با فروش در حال حکسب سود های بسیار زیادی می باشند. با توجه به شرایط بوجود آمده، میزان تمایل به فروش در بین بازاری ها از خرید بیشتر می باشد. اما در این میان خریداران هم ریسک نمی کنند و خریدشان را به آینده موکول کرده اند و تنها در ح نیاز اقدام به خرید می کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)