کاهش قیمت پروفیل ها در روز گذشته

کاهش قیمت پروفیل ها در روز گذشته
کاهش قیمت پروفیل ها در روز گذشته

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، روز گذشته بازار آهن آلات شاهد کاهش قیمت در بخش پروفیل ها بوده است. در شرایطی که طی روزهای گذشته قیمت پروفیل نوسانات زیادی داشت، در روز گذشته اکثر کارخانه های این محصول قیمت های خود را کاهش دادند. قیمت اعلام شده پروفیل ها از درب کارخانه بطور میانگین 10 تا 20 تومان کاهش داشت. در ادامه به بررسی قیمت های بر خی از کارخانه های می پردازیم...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، روز گذشته بازار آهن آلات شاهد کاهش قیمت در بخش پروفیل ها بوده است. در شرایطی که طی روزهای گذشته قیمت پروفیل نوسانات زیادی داشت، در روز گذشته اکثر کارخانه های این محصول قیمت های خود را کاهش دادند. قیمت اعلام شده پروفیل ها از درب کارخانه بطور میانگین 10 تا 20 تومان کاهش داشت. در ادامه به بررسی قیمت های بر خی از کارخانه های می پردازیم.

کارخانه جهان که با شروع هفته جاری قیمت هایش را افزایش داد، در روز گذشته قیمت را با 10 تومان کاهش اعلام نمود. این کاهش، قیمت را به 2890 تومان رساند.

پروفیل پایا در اولین روز هفته قیمت خود را ثابت نگه داشت اما با رسیدن به روز یکشنبه قیمت خود را با 20 تومان کاهش،  2880 تومان اعلام نمود و تا پایان روز با همین قمیت اقدام به معامله کرد. تنها کارخانه پایا این شرایط را دنبال نمی کرد و کارخانه هیربد نیز در شرایطی که روز شنبه قیمت هایش ثابت بوده است، در روز یکشنبه 20 تومان قیمت هایش را کاهش داده و با قیمت 2880 تومان به روند کاری خود ادامه داد.

با توجه به کاهش قیمت در اکثر کارخانه های پروفیل سازی، انتظار می رود این روند تا پایان هفته ادامه داشته باشد تا شاهد جو ارامی در بازار اهن آلات باشیم.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)