کسب رتبه فولادمبارکه در سازمان‌های دانشی برترآسیا

کسب رتبه فولادمبارکه در سازمان‌های دانشی برترآسیا
کسب رتبه فولادمبارکه در سازمان‌های دانشی برترآسیا

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده سازمان جهانی MAKE در ایران می باشد. بر اساس اعلام این دانشگاه، شرکت  فولاد مبارکه توانست رتبه یازدهم را در بین 201 شرکت حاضر در ارزیابی سازمان های دانشی برتر قاره آسیا بدست آورد. محمد ناظمی، مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر عنوان کرد: عملکرد فولاد مبارکه در 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده سازمان جهانی MAKE در ایران می باشد. بر اساس اعلام این دانشگاه، شرکت فولاد مبارکه توانست رتبه یازدهم را در بین 201 شرکت حاضر در ارزیابی سازمان های دانشی برتر قاره آسیا بدست آورد.

محمد ناظمی، مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر عنوان کرد: عملکرد فولاد مبارکه در دو محور از محورهای هشت‌گانه ارزیابی MAKE بسیار موفق ارزیابی شده است، بصورتیکه در محورهای «تسهیم دانش» و «فرهنگ دانش‌محور سازمانی» به ترتیب دو جایگاه اول و دوم را بدست آورده است. دانشگاه شریف زیر نظر بنیاد جهانی MAKE از سال 2011 به صورتی رسمی جایزه سازمان های دانشی برتر را برگزار می کند، شرکت فولاد مبارکه از ابتدا برای ارزیابی خود در ارزیابی جایزه مدیریت دانش محور MAKE شرکت کرده و در همه دوره ها توانسته مقام برترین سازمان دانشی کشور را کسب کند.

ناظمی در ادامه خاطر نشان کرد: این ارزیابی طی سه مرحله صورت می گیرد. که در طول این سه مرحله با ارزیابی هایی که صورت می گیرد، رتبه بندی می شود. شرکت فولاد مبارکه همچنان این روند را در پیش خواهد گرفت و امید به کسب مقام های بالاتر در دوره های بعدی این ارزیابی را دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)