گرم کردن بازار توسط تولیدکنندگان بزرگ

گرم کردن بازار توسط تولیدکنندگان بزرگ
گرم کردن بازار توسط تولیدکنندگان بزرگ

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طی چند هفته اخیر خرید و فروش محصولات فولادی به سختی انجام گرفت. اکثر تولیدکننده ها محصولاتشان را عرضه نمی کردند و شرکت های بزرگ فولادی محصولات خود را عرضه کرده  موجب گرم شدن بازار شدند. بخش تقاضا هم گرم بود بصورتی که با 167 هزارتن عرضه محصولات فولادی،232 هزار تن تقاضا ثبت شد. در نتیجه این شواهد نشان دهنده بازار گرم تقاضاها می باشد. در فصل پاییز بازار محصولات فولادی کم 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، طی چند هفته اخیر خرید و فروش محصولات فولادی به سختی انجام گرفت. اکثر تولیدکننده ها محصولاتشان را عرضه نمی کردند و شرکت های بزرگ فولادی محصولات خود را عرضه کرده  موجب گرم شدن بازار شدند. بخش تقاضا هم گرم بود بصورتی که با 167 هزارتن عرضه محصولات فولادی،232 هزار تن تقاضا ثبت شد. در نتیجه این شواهد نشان دهنده بازار گرم تقاضاها می باشد.

در فصل پاییز بازار محصولات فولادی کم رونق می شود. این کمی رونق بدلیل رکود در ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی است که باعث می شود تقاضا در بسیاری از کشورها کاهش یابد. در این شرایط بسیاری از کشورها نیز برای جلوگیری از آلودگی هوا تولید فولادشان را به خصوص در بخش الاینده کاهش داده اند. با توجه به این شرایط، فصل پاییز از نظر بسیاری از فعالان بازار، فصل نامناسبی برای انجام معاملات می باشد.

در بازار داخلی کشور نیز با چنین شرایطی مواجه هستیم و میزان عرضه و معاملات در این بازار از اول پاییز کاهش می یابد. در عین حال تولیدکنندگان بزرگ نیز به‌صورت یک خط در میان به عرضه محصولات خود در بورس کالا می‌پرداختند. این در شرایطی است که آمارها حاکی از عدم کمبود در بخش تقاضاست و همیشه بعد از عرضه محصولات مختلف فولادی، تقاضای بسیاری وجود داشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)