گزارش بازار سنگ آهن و میلگرد درچین

گزارش بازار سنگ آهن و میلگرد درچین
گزارش بازار سنگ آهن و میلگرد درچین

اخبار بازار آهن بیانگر آن است که در کشور چین، بازار سنگ آهن دچار تحولات زیادی شد از جمله آن که، فروشندگان و عرضه کننده های سنگ آهن برای جذب کردن بیشتر مشتریان، در روز گذشته تلاش کردند قیمت هارا بسیار کاهش دهند و پایین بیاورند. آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد 66.3 دلار هر تن خشک سی اف آر شمال چین ثبت شده  که 25 سنت نسبت به دوشنبه کاهش قیمت داشته است. به گزارش آهن پرایس، قیمت قرارداد سنگ آهن ... 

اخبار بازار آهن بیانگر آن است که در کشور چین، بازار سنگ آهن دچار تحولات زیادی شد از جمله آن که، فروشندگان و عرضه کننده های سنگ آهن برای جذب کردن بیشتر مشتریان، در روز گذشته تلاش کردند قیمت هارا بسیار کاهش دهند و پایین بیاورند. آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد 66.3 دلار هر تن خشک سی اف آر شمال چین ثبت شده  که 25 سنت نسبت به دوشنبه کاهش قیمت داشته است. به گزارش آهن پرایس، قیمت قرارداد سنگ آهن سواپ در بورس سنگاپور نیز 5 سنت افت داشته 66.7 دلار هر تن خشک بود. فروشنده گان سنگ آهن در چین به دلیل اینکه از کاهش و افت مداوم قیمت ها نگران هستند، سعی دارند تا محصولات را بیشتر به فروش برسانند. همچنین لازم به ذکر است ک فعالان بازار، دیگر تمایلی به افزایش دادن موجوی های انبار خود ندارند، زیرا نوسانات قیمتی که در حال حاضر وجود دارد باعث از دست دادن این تمایل می شود. در مجموع می توان این گونه خلاصه کرد که در شرایط موجود، جو بازار سنگ آهن مطلوب نیست و بسیاری از کسانی که در بازار تحلیلگر هستند، روند بازار سنگ آهن را نزولی را برآورد کرده اند. 

در چین بازار میلگرد ثابت است

در بازار آهن داخلی چین قیمت میلگرد ها تقریبا دارای ثبات است. هرچند افتی که بازار بیلت اخیرا داشت، در بازار میلگرد نیز تاثر گذار بود اما می توان گفت که به دلیل افزایش داشتن خرید در بازار، این اتفاق تقریبا بلااثر شدو  فقط در شرق کشور چین قیمت میلگرد 1.5 دلار افت داشته 465 تا 469 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده است. به گزارش آهن پرایس، در بازار شمال این کشور قیمت در 456 تا 461 دلار هر تن در ثبات ماند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)