گزارش بازار قیمت آهن آلات

گزارش بازار قیمت آهن آلات
گزارش بازار قیمت آهن آلات

اخبار بازار آهن آلات و گزارش از قیمت آهن آلات ساختمانی ، در سال جدید بیانگر است که در سال 96 همچنان فقط شاهد افزایش قیمت در بازار آهن بودیم ، نه رونق و فعالیتی . در نیمه ی دوم فروردین ماه ، قیمت ها بطور لحظه ای رو به بالا بود و بازار آهن به حدی دچار جو افزایش قیمت ها شده بود که اکثر کارخانه های تولید کننده آهن آلات و بنگاه های کوچک و بزرگ ، فروش خود را بستند. این داستان افزایش قیمت ها در بازار آهن آلات ، به منظور...

اخبار بازار آهن آلات و گزارش از قیمت آهن آلات ساختمانی ، در سال جدید بیانگر است که در سال 96 همچنان فقط شاهد افزایش قیمت در بازار آهن بودیم ، نه رونق و فعالیتی . در نیمه ی دوم فروردین ماه ، قیمت ها بطور لحظه ای رو به بالا بود و بازار آهن به حدی دچار جو افزایش قیمت ها شده بود که اکثر کارخانه های تولید کننده آهن آلات و بنگاه های کوچک و بزرگ ، فروش خود را بستند. این داستان افزایش قیمت ها در بازار آهن آلات ، به منظور تحرک ایجاد کرردن و رونق دادن فعالیت های خرید و فروش در این بازار ، ماه هاست که ادامه دارد و لازم به ذکر است که این امر ، فقط نتیجه های بسیار کوچکی داشته است.

برای بهود وضعیت بازار آهن و گسترش فعالیت ها ، باید تدابیری منطقی اندیشید ولی در این دوره ، دیگر اکثر مردم  میدانند که این روش ها قدیمی و نا کاراد شده. همچین تا مادامی که بازار مسکن ، رشد و رونق پیدا نکند ، فالیت های ساخت و ساز گسترش پیدا نکند ، وضعیت همین طور خواهد بود.

گزارش بازار قیمت آهن آلات :

در آغازین روز های کاری فروردین ماه به بعد ، در بازار آهن تهران قیمت پروفیل ها افزایشی بود...پروفیل اصفهان _ پروفیل صدرا _ پروفیل صابری _ پروفیل تهران شرق و .... دست خوش افزایش قیمت 50 تومانی شدند. اما در روز های آتی یعنی 16/ 17 فروردین....قیمت پروفیل ها و قیمت ورق سیاه _ ورق گالوانیزه _ ورق روغنی و ...ثابت ماند و تغیری نداشت.

قیمت میلگرد ها بسیار روند افزایشی را در حال سپری کردن است ، به طوری که مهم ترین و بهترین کارخانه های تولید کننده میلگرد فروش خود را بستند. قیمت تیر آهن ها هم نیز حدود 5000 تومان امروز افزایش قیمت داشت . ولی قیمت نبشی ها و قیمت ناودانی ها نیز مانند پروفیل و ورق ، ثابت مانده.

این روندی که در حال حاضز بازار آهن آلات دارد طی میکتد ، خریدارن و فروشندگان با مشکلاتی رو به روکرده است.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)