گزارشی از بازار سنگ آهن در استرلیا و چین

اخبار بازار سنگ آهن
گزارشی از بازار سنگ آهن در استرلیا و چین

 اخبار بازار سنگ آهن حاکی از آن است که طبق گزارشات ارسالی ، قیمت زغال سنگ صادراتی استرالیا 3 دلار دیگر بالا رفته به 294 دلار هر تن فوب رسیده است. پس از جریان در استرالیا تعداد خرید ها بالا رفته و به دنبال آن قیمت ها نیز افزایش پیدا کرده است. زغال سنگ چین نیز 300 دلار هر تن فوب است و روزهای اخیر معامله جدیدی نهایی نشده است. در وضعیت کنونی بازار نیازمندد تصحیح و اصلاح قیمت هاست زیرا قیمت فعلی زغال سنگ ...

 اخبار بازار سنگ آهن حاکی از آن است که طبق گزارشات ارسالی ، قیمت زغال سنگ صادراتی استرالیا 3 دلار دیگر بالا رفته به 294 دلار هر تن فوب رسیده است. پس از جریان در استرالیا تعداد خرید ها بالا رفته و به دنبال آن قیمت ها نیز افزایش پیدا کرده است. زغال سنگ چین نیز 300 دلار هر تن فوب است و روزهای اخیر معامله جدیدی نهایی نشده است. در وضعیت کنونی بازار نیازمندد تصحیح و اصلاح قیمت هاست زیرا قیمت فعلی زغال سنگ در مقایسه با قیمت فولاد خیلی بالاست. از آنجا که قیمت ها چند روزی نزولی بوده، به همین جهت تمایل به خرید بیشتر شده و پیش بینی میشود تا قیمت ها به کف برسد. لازم به ذکر است که موجودی بنادر بالاست و تعداد فروشنده ها از خریداران بیشتر است.

شرایط نامساعد بازار داخلی در کنار کمبود تقاضای خارجی، ورق سرد صادراتی چین را نزولی کرده است. اخیرا قیمت صادراتی 500 تا 510 دلار هر تن فوب حمل ژوئن بوده است. قیمت نسبت به یک هفته قبل 30 دلار و در مقایسه با دو هفته گذشته 55 تا 60  دلارهر تن افت داشته است. تقاضای ورق سرد در هر دو بازار داخلی و صادراتی ضعیف است.

ظاهرا با کاهش سرعت رشد صنعت خودروسازی چین اغلب فولادسازان بزرگ چینی با کمبود تقاضا روبرو شده اند.

برای دریافت قیمت میلگرد ، قیمت تیر آهن ، قیمت نبشی و نادانی ، قیمت پروفیل ، قیمت ورق ، در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)