امید برای بهتر شدن بازار آهن آلات

امید برای بهتر شدن بازار آهن آلات
امید برای بهتر شدن بازار آهن آلات

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، با توجه به رکود در بازار آهن آلات و همچنین کاهش میزان معاملات در این بخش، همچنان امید در بازار برای رشد قیمت ها وجود دارد. یکی از اتفاقات عجیب که در بازار بورس روز گذشته افتاده است، 2 عرضه از میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان بوده که در این معاملات شاهد افزایش قیمت این محصولات و هچنین افزایش میزان تقاضا در مقایسه با عرضه بودیم. اگرچه این اتفاق نتواسنت تاثیر چشمگیری در 

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، با توجه به رکود در بازار آهن آلات و همچنین کاهش میزان معاملات در این بخش، همچنان امید در بازار برای رشد قیمت ها وجود دارد. یکی از اتفاقات عجیب که در بازار بورس روز گذشته افتاده است، 2 عرضه از میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان بوده که در این معاملات شاهد افزایش قیمت این محصولات و هچنین افزایش میزان تقاضا در مقایسه با عرضه بودیم. اگرچه این اتفاق نتواسنت تاثیر چشمگیری در روند بازار آهن بگذارد اما نباید بی توجه از آن گذشت.

با وجود سرمای هوا و ورود به فصل سرما احتمال کاهش بیشتر قیمت آهن آلات وجود دارد. این موضوعات نشان دهنده ایجاد تغییراتی در زیر پوست بازار فولاد است که این شرایط در نهایت موجب تغییر روند بازار خواهد شد. در هر حال نمی توان به طور قطع مشخص کرد که این تغییر روند چه زمانی رخ می دهد. افزایش قیمت آهن آلات در بازار جهانی و هم چنین ادامه یافتن رشد قیمت فولاد مخصوصا در بازار فولاد چین می تواند از دیگر نشانه های مثبت برای تغییر روند بازار باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)