بازار فولاد در سکوت

بازار فولاد در سکوت
بازار فولاد در سکوت

پس از گذشت چند روز از هیاهوی کاهش نرخ دلار، این روزها شاهد فرو رفتن بازار فولاد در سکوت هستیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، وضعیت بازار فولاد در حال حاضر آرام است بطوری که طی دو روز گذشته شاهد ثبات قیمت آهن در اکثر مقاطع بودیم. اگرچه با کاهش قیمت دلار، بسیاری از ... 

پس از گذشت چند روز از هیاهوی کاهش نرخ دلار، این روزها شاهد فرو رفتن بازار فولاد در سکوت هستیم. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، وضعیت بازار فولاد در حال حاضر آرام است بطوری که طی دو روز گذشته شاهد ثبات قیمت آهن در اکثر مقاطع بودیم.

اگرچه با کاهش قیمت دلار، بسیاری از مصرف کنندگان و فعالان بازار فولاد در انتظار کاهش چشمگیر قیمت ها هستند اما طی چند روز گذشته قیمت میلگردهای آجدار همراه با ثبات اعلام شد. در این شرایط فضای اقتصادی جامعه اکثر بازارها شرایط نامطلئبی دارند از جمله حوزه مسکن که به بازار آهن و فولاد وابسته است، هنوز در وضعیت نابسامانی به سر میبرد چراکه صنعت ساخت و ساز در رکود فرو رفته است. در حال حاضر با توجه به افزایش بی رویه قیمت آهن، توجیهی برای ساخت مسکن وجود ندارد به همین دلیل سازندگان ترجیح دادند از شروع پروژه جدید خودداری نمایند چراکه با توجه به این قیمت های نجومی توانی برای خرید مسکن توسط مردم نمانده است و از سوی دیگر نیز انگیزه ساخت و ساز برای سازندگان با توجه به افزایش قیمت میلگرد و سایر محصولات نمانده است.

روند اقتصادی کشور به سمت و سویی می رود که اکثر بازارهای اقتصادی دچار مشکلات شدیدی شده اند و این تلاطمات ارزی صدمات سنگین و جبران ناپذیری را برای آنها به بار آورده است. همین امر موجب شده تا میزان فعالیت اقتصادی توسط فعالان کشور با کاهش همراه باشد و راه برای دلالان و سودا گران بیش از پیش باز گردد.

آنچه از وضعیت بازار فولاد طی روزهای جاری میتوان برداشت کرد، ثبات و در مواردی کاهش قیمت است که در دو روز گذشته شاهد آن بودیم. با توجه روند پیش رو، نمیتوان بطور یقین نوید داد که این کاهش قیمت ها ادامه دار خواهد بود چراکه تجربه ثابت کرده در شرایطی که بازار دچار التهاب باشد، غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)