بهترین زمان برای خرید آهن آلات

بهترین زمان برای خرید آهن آلات
بهترین زمان برای خرید آهن آلات

در شروع هفته ی جاری قیمت آهن آلات افزایشی بود و روندی صعودی داشت. در روز گذشته قیمت ها مجددا افزایش یافت. قیمت تیرآهن ها 5 الی 10 هزار تومان افزایش داشت. گفتنی است که این افزایش قیمت ها هم شامل حال تیرآهن های ذوب آهن های اصفهان است هم تیرآهن های متفرقه. علاوه بر قیمت های تیرآهن ها، قیمت میلگرد ها نیز 15 الی 30 تومان افزایش داشته است. افزایش قیمت تیرآهن ها و میلگرد ها بی دلیل نیست و می تواند برگرفته از تحولات قیمت آهن آلات جهانی

در شروع هفته ی جاری قیمت آهن آلات افزایشی بود و روندی صعودی داشت. در روز گذشته قیمت ها مجددا افزایش یافت. قیمت تیرآهن ها 5 الی 10 هزار تومان افزایش داشت. گفتنی است که این افزایش قیمت ها هم شامل حال تیرآهن های  ذوب آهن های اصفهان است هم تیرآهن های متفرقه. علاوه بر قیمت های تیرآهن ها، قیمت میلگرد ها نیز 15 الی 30 تومان افزایش داشته است. افزایش قیمت تیرآهن ها و میلگرد ها بی دلیل نیست و می تواند برگرفته از تحولات قیمت آهن آلات جهانی باشد. در دیگر کشور های آسیایی نیز قیمت آهن آلات بشدت افزایش یافته است.

در ارتباط به قیمت نبشی ها و قیمت ناودانی می توان اعلام کرد که قیمت ها ثابت بود و کوچیک ترین تغیر و نوسانی نداشت. پیش بینی میشود اگر روند قیمت ها از حالت صعودی خارج نشد و قیمت ها به حالت ثابت بر نگشت، قیمت نبشی و ناودانی هم به زودی کمی افزایش خواهد یافت. هم اکنون به دلیل ثابت بودن قیمت ها و جو آرام قیمتی در فروش نبشی و ناودانی ها، بهترین زمان برای خرید آهن آلات است.

اما قیمت های مربوط به ورق ها بسیار با قیمت های نبشی فرق می کند. قیمت ورق سیاه بسیار نوسان داشت . در شروع ساعت کاری با افزایش قیمت همراه بود اما پس از ساعتی با نوسان قیمت ها و بسته شدن فروش همراه شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)