تحلیل قیمت میلگرد در ماه جاری

تحلیل قیمت میلگرد در ماه جاری
تحلیل قیمت میلگرد در ماه جاری

قیمت میلگرد در ماه جاری با نوساناتی همراه بوده است. بطوری که کارخانه های مختلف هرکدام قیمت های متفاوتی را اعلام کردند. میلگرد کویر کاشان از اوایل آبان نوساناتی را به همراه داشت بطوری که در روز های ابتدایی ماه با افزایش نرخ شمش، قیمت خود را افزایش داد. اگرچه دیگر کارخانه ها به دلیل کاهش میزن تقاضا، قیمت های خود را کاهش دادند. کارخانه ذوب آهن جزء ان دسته از کارخانه هایی بود که قیمت میلگرد خود را با کاهشی جزعی اعلام 

قیمت میلگرد در ماه جاری با نوساناتی همراه بوده است. بطوری که کارخانه های مختلف هرکدام قیمت های متفاوتی را اعلام کردند. میلگرد کویر کاشان از اوایل آبان نوساناتی را به همراه داشت بطوری که در روز های ابتدایی ماه با افزایش نرخ شمش، قیمت خود را افزایش داد. اگرچه دیگر کارخانه ها به دلیل کاهش میزان تقاضا، قیمت های خود را کاهش دادند. کارخانه ذوب آهن جزء ان دسته از کارخانه هایی بود که قیمت خود را با کاهشی جزعی اعلام کرد. براساس اخبارهای بدست آمده، با اتمام هفته اول آبان ماه، بازار چین هم وارد رونق شد و پس از کاهش جزعی قیمت ها مجددا بازار چین با افزایش مواجه شد.

در شرایطی که بازار میلگرد در ثبات نسبی به سر می برد، برخی از کارخانه ها در برابر کاهش قیمت میلگرد مقاومت کردند اما در آخر مجبور به کاهش محصولات تولیدی خود شدند. میلگرد کویر کاشان هم با اتمام هفته اول آبان ماه به ثبات نسبی دست یافت و نرخ شمش هم که با شروع ماه جدید روند افزایشی را در پیش گرفته بود، اینبار با کاهش مواجه شد.

این شرایط بازار بیانگر رقابتی منفی در بازار فولاد طی روز های اول ماه جاری می باشد. در شرایطی که شاهد نشانه های منفی در بازار بوده ایم، افزایش قیمت ورق و تیرآهن دو نشانه مثبتی است که در بازار آهن بوجود آمد که بر قیمت میلگرد کویر کاشان تاثیر گذاشت. برخی فعالان در بازار بر این عقیده اند که وجود نوسانات در بازار داخلی موجب افزایش نرخ قیمت ها خواهد شد. برخی دیگر هم عقیده داشتند که افزایش نرخ شمش بر میلگرد کویر کاشان تاثیر گذار خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)