تغییر سبک مدیریتی نیاز بازار آهن

تغییر سبک مدیریتی نیاز بازار آهن

شاید بسیاری از  مخاطبان در خصوص میزان کسب درآمد تولید کنندگان، سوالاتی در ذهن داشته باشند. به تحلیل آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار آهن، تغییر سبک و سیاست های مدیریتی در کشور که به کررات درباره آن برای اصلاح روند اقتصادی کشور اشاره...

شاید بسیاری از  مخاطبان در خصوص میزان کسب درآمد تولید کنندگان، سوالاتی در ذهن داشته باشند. به تحلیل آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار آهن، تغییر سبک و سیاست های مدیریتی در کشور که به کررات درباره آن برای اصلاح روند اقتصادی کشور اشاره شده است، توانست در شرکت فولاد امیرکبیر  کاشان که یکی از تولیدکنندگان محصولات تخت و مشخصا ورق گالوانیزه و سرد به‌شمار می‌رود، در سه سال پیاپی روند رو به رشدی را  در بخش های فروش داخلی و هم در بخش صادرات مهیا کند.

طبق گزارش های به عمل آمده از عملکرد سه ماهه این شرکت در سال 98 می توان به آسانی به وضعیت بسیار مناسب و رو به رشد این شرکت دست یافت. فولاد امیرکبیر کاشان در دوره یک ماهه منتهی به 31 خرداد 98 از محل فروش محصولات خود مبلغ 722 میلیارد و 842 میلیون ریال  کسب درآمد کرده است. همچنین این شرکت در بهار سال 98 تجربه درآمدی در حدود 237 میلیارد تومان را نیز داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود 63 درصد رشد نشان می‌دهد.

اغلب محصولات تولیدی این شرکت نورد سرد و ورق گالوانیزه می باشدکه در این حوزه تا ماه اخیر توانسته 14 هزار و 615 تن ورق گالوانیزه تولید کند و از این مقدار 7 هزار تن از آن را به فروش برساند. درآمد این شرکت از فروش گالوانیزه 72 میلیارد تومان بوده است که متوسط نرخ فروش ورق گالوانیزه نیز به 93 هزار و 630 ریال برای هر کیلوگرم می باشد.

شرکت فولاد امیرکبیر محصولات دیگری مانند نورد سرد، خدمات روی ورق‌های نورد سرد، خدمات آنیلینگ و فعالیت های بسیار دیگری را در پرونده خود به ثبت رسانده است که جمع درآمد حاصل از این فعالیت ها در سه‌ماهه ابتدای سال جاری به 2 میلیارد تومان نیز رسیده است. از این رو زمانی که صحبت از مدیریت کارآمد در کشور می شود به این نوع پیشرفت ها با وجود تمام مشکلات اشاره می گردد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (4)

  • بنده خدا
    بنده خدا1398/04/09 - 22:11 پاسخ

    دوستان بزرگوار .. من امروز رفتم از آهن فروشا یه مقدار محدود میلگرد 14 بخرم میلگرد اصفهان رو آهن فروشهای سنندج میدن کیلوی 4600 اما تو سایت زدن 4350 دلیل این نوسان چیه؟

  • سامان
    سامان 1398/04/09 - 20:39 پاسخ

    اهن 3000 تومن

  • امیر کامران
    امیر کامران1398/04/09 - 15:35 پاسخ

    تا زمانی که تولید کننده محترم هزینه ها رو بر مبنای ریال و با قیمت داخلی بپردازه و فروشش بر مبنای قیمت جهانی و دلار باشه مطمئن باشید هر روز کارخونه دار فربه تر و مصرف کننده ضعیف تر میشه. بعنوان مثال تمام کارخونه های فولاد سازی گاز مصرفیشون قیمتی معادل یک درصد قیمت گاز مصرفی خانگی داره و در عمل از سوبسیت دولتی استفاده میکنن

  • واقع بین
    واقع بین1398/04/09 - 12:54 پاسخ

    مردم شهید پرور قیمتها رو ببینید کارخانه‌ها چاره ای جز کاهش ندارن هرروز کاهش بیشتر میشه صبور باشید فقط خرید نکنید تا به ارزش واقعی برسه زیر ۳۰۰۰تومان میلگرد