ثبات قیمت آهن در روز پایانی هفته

ثبات قیمت آهن در روز پایانی هفته

در معاملات انجام شده طی روز گذشته شمش و مقاطع فولادی برای پنجمین روز متوالی ثبات قیمتی خود را حفظ کردند و اکثر تولیدکنندگان تغییر در نرخ محصولات خود را به هفته آینده موکول کردند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، کارخانه تولیدکننده میلگرد آجدار راد همدان طی ... 

در معاملات انجام شده طی روز گذشته شمش و مقاطع فولادی برای پنجمین روز متوالی ثبات قیمتی خود را حفظ کردند و اکثر تولیدکنندگان تغییر در نرخ محصولات خود را به هفته آینده موکول کردند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، کارخانه تولیدکننده میلگرد آجدار راد همدان طی دو روز متوالی قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کرد و با توجه به اینکه بازار در حال حاضر بیشتر میل به کاهش قیمت دارد، انتظار می رود تغییرات قیمتی این کارخانه از هفته آینده آغاز گردد.

اما در این میان کارخانه هایی هستند که طی روز گذشته اعلام قیمت نداشتند و با شروع ساعت کاری روز جاری اقدام به کاهش قیمت محصولات خود کردند؛ از این رو  میلگرد آناهیتا که طی روز اخیر اقدام به اعلام قیمت نکرده بود، امروز قیمت میلگردهای آجدار خود را با 100 تومان کاهش در ازای هر کیلو اعلام کرد. این کارخانه قیمت میلگرد آجدار سایز 14 تولیدی خود را پس از 100 تومان کاهش قیمت، کیلویی 4780 تومان در لیست فروش ثبت کرده است.

کارخانه حسن رود نیز از آن دسته کارخانه هایی است که طی روز جاری قیمت محصولات تولیدی خود را کاهش داده است. این کارخانه با کاهش 100 تومانی به ازای هر کیلو، قیمت میلگرد آجدار سایز 16 خود را کیلویی 4660 تومان اعلام کرده است. از سوی دیگر کارخانه تولید کننده نبشی و ناودانی ناب تبریز با کاهش 150 تومانی به ازای هر کیلو اقدام به فروش محصولات خود طی روز جاری کرده است. اکثر کارخانه های تولیدکننده پروفیل و تعدادی از کارخانه های میلگرد آجدار ترجیح دادند در آخرین روز از هفته جاری قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کنند.

با توجه به آمارهای به دست آمده  از اخبار قیمت آهن و روند نسبتا ثابت بازار، احتمال می روند فاز تغییر قیمت ها به هفته آینده موکول شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (5)

  • اسب سفید
    اسب سفید1397/12/18 - 20:28 پاسخ

    همیشه تولید کننده راحت قیمت را بالا میبرد و جان میکند تا ذره ای پائیل بیاورد...تنها راه نجات ما اتحاد ماست مطمئن باشید قیمت ها واقعی میشه اگر همه نخریم

  • احسان
    احسان1397/12/16 - 16:39 پاسخ

    منتظر سقوط قیمت اهن باشید،بنده از تجربه 15ساله این حرف رو میزنم

  • یه سازنده
    یه سازنده1397/12/16 - 12:51 پاسخ

    با توجه به اینکه هفته آینده هوا سرد وبرفی می باشد منتظر کاهش بیشتر باشید وخریدهایتان را بعد از عید که قیمت پایینتر هم میاد انجام بدین

  • علی
    علی1397/12/16 - 12:48 پاسخ

    سلام.دوستان اگه همینجوری که تولیدکننده ها سخت وسفت برمواضعشون پافشاری میکنن،ماهم کوتاه نیاییم،انشاالله به هدفمون میرسیم.چون حق این مردم نیست که اینقدرتحقیر بشن وظلم ببینن.تولیدکننده ها کم کم دارن کوتاه میان.تابه قیمت واقعی نرسونن،خریدنکنید لطفا.

  • محمدم
    محمدم1397/12/16 - 11:10 پاسخ

    سلام.پرایس عزیز بنظر شماهفته آینده کاهشی خواهد بود؟؟