جدید ترین اخبار میلگرد و ورق گرم در چین

جدید ترین اخبار میلگرد و ورق گرم در چین

اخبار بازار آهن و مقاطع در چین مانند اخبار بازار سنگ آهن در این کشور، حاکی از ثبات قیمت هاست. در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده میلگرد که جز فولاد سازان بزرگ بخش خصوصی کشور چین بشمار می رود، اعلام کرده : میزان تقاضا نسبت به ماه گذشته بسیار کاهش یافته است...

اخبار بازار میلگرد در چین :

اخبار بازار آهن و مقاطع در چین مانند اخبار بازار سنگ آهن در این کشور، حاکی از ثبات قیمت هاست. در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده میلگرد که جز فولاد سازان بزرگ بخش خصوصی کشور چین بشمار می رود، اعلام کرده : میزان تقاضا نسبت به ماه گذشته بسیار کاهش یافته است، از طرفی نیز شاهد موجودی بالا و عرضه کافی در بازار ها هستیم، به همین جهت در ماه جاری ما قیمت  میلگرد آجدار را افزایش نداده ایم.

 در ادامه ی مطلب فوق لازم است که ذکر شود قیمت کنونی میلگرد در بازار داخلی 595 دلار می باشد که به مدت 10 روز است که ثابت مانده است. البته با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که به دلیل افزایش تقاضا، قیمت مفتول کارخانه مذکور حدود 8 دلار افزایش داشته است و با قیمت 681 دلار در هر تن به معامله رسیده است.

اخبار بازار ورق در چین :

با وجود ثابت بودن نرخ مقاطع و محصولات فولادی و آلیاژی، قیمت ورق گرم صادراتی در چین حدود 20 تا 30 دلار افزایش یافته است که این امر متاثر از رونق گرفتن بازار داخلی چین می باشد. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که به دلیل افزایش یافتن سود کارخانه ها، کسی تمایلی نداشته باشد تا قیمت ورق گرم صادراتی را کاهش دهد.

البته لازم به ذکر است که برخی از کارخانه داران چینی قیمت ورق گرم صادراتی را همچنان ثابت و بدون تغیری اعلام می کنند. همچین گفتنی است هرچند که معاملات مهمی در این زمینه به ثبت نرسیده است اما قیمت ورق گرم سی آی اس تا 35 دلار در هر تن فوب کارخانه افزایش یافته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)