جدید ترین وضعیت بازار اهن الات

جدید ترین وضعیت بازار اهن الات

بازار آهن آلات کشور که در دو هفته ی گذشته روندی صعودی داشت، در حال حاضر دچار روند نزولی شده است. بدین ترتیب که در چند مدت اخیر شاهد رشد قیمت ها بودیم و شیب قیمت ها رو به بالا بود؛ اما در حال حاضر بازار اهن برای باری دیگر دچار کاهش قیمت ها و افت تقاضا شده است. گفتنی است که در روز های قبل (زمان افزایش قیمت ها)، حجم خرید و تقاضا رو به بالا بود و این موضوع باعث فروش بیشتر شد؛ اما در شرایط کنونی بازار که قیمت ها رو به پایین هستند، شاهد ...

بازار آهن آلات کشور که در دو هفته ی گذشته روندی صعودی داشت، در حال حاضر دچار روند نزولی شده است. بدین ترتیب که در چند مدت اخیر شاهد رشد قیمت ها بودیم و شیب قیمت ها رو به بالا بود؛ اما در حال حاضر بازار اهن برای باری دیگر دچار کاهش قیمت ها و افت تقاضا شده است.

گفتنی است که در روز های قبل (زمان افزایش قیمت ها)، حجم خرید و تقاضا رو به بالا بود و این موضوع باعث فروش بیشتر شد؛ اما در شرایط کنونی بازار که قیمت ها رو به پایین هستند، شاهد افت تقاضا و حجم خرید ها هستیم.  قیمت پروفیل در روز گذشته (یکشنبه 96/8/14)، ثابت ماند و تنها در ضخامت 2 میل شاهد کاهش قیمت جزئی بودیم.

 قیمت میلگرد آجدار نیز کاهش یافت. بدین منظور که کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت های اعلامی خود را با 10 الی 20 تومان کاهش اعلام کردند. البته لازم به ذکر است که قیمت میلگرد کارخانه ظفر بناب، 60 تومان کاهش یافت. قیمت تیرآهن نیز 5 هزار تومان کاهش یافت.

گفتنی است که قیمت تیرآهن  ذوب آهن اصفهان، در سایز های بالا ثابت ماند.  قیمت نبشی 20 تومان کاهش و قیمت ناودانی ایرانی نیز 40 الی 50 تومان کاهش داشت. لازم به ذکر است که قیمت ناودانی اروپایی و قیمت هاش نیز ثابت ماند. قیمت میلگرد ساده اکثر تولید کنندگان ثابت ماند و تعداد اندکی از کارخانه های تولید کننده، 30 تومان کاهش داشتند.

قیمت ورق سیاه حدود 5 تا 10 تومان کاهش داشت که در این میان قیمت ورق اکسین حدود 60 تومان کاهش یافت. قیمت ورق گالوانیزه - ورق رنگی و ورق روغنی ثابت ماند. قیمت لوله مانیسمان، 1000 الی 2000 تومان در هر شاخه افزایش یافت.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)