عبور قیمت میلگرد از مرز 3000 تومان

عبور قیمت میلگرد از مرز 3000 تومان

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار از مرز 3000 تومان گذشت. گویی این افزایش بی رویه قیمت ها طی دو روز اخیر همان تحرکی است که مدت ها پیش بسیاری از کارشناسان درباره آن صحبت کرده بودند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، قیمت میلگرد آجدار از اول هفته جاری به حدی بالا رفت که مرز 3000 تومان را پشت سر گذاشت. این مقطع فولادی که هر روزه شاهد بالا رفتن قیمت هایش بوده ایم، روز گذشته پس از افزایش 20 تا 190 تومانی با قیمت هایی بیش از 3000 تومان

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار از مرز 3000 تومان گذشت. گویی این افزایش بی رویه قیمت ها طی دو روز اخیر همان تحرکی است که مدت ها پیش بسیاری از کارشناسان درباره آن صحبت کرده بودند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار اهن، قیمت میلگرد آجدار از اول هفته جاری به حدی بالا رفت که مرز 3000 تومان را پشت سر گذاشت. این مقطع فولادی که هر روزه شاهد بالا رفتن قیمت هایش بوده ایم، روز گذشته پس از افزایش 20 تا 190 تومانی با قیمت هایی بیش از 3000 تومان به فعالیت پرداخت. کارشناسان این روند صعودی را همان تحرکی می دانند که پیش از این بارها در موردش خبرهایی منتشر شده بود و در حال حاضر شاهد وقوع این اتفاق هستیم.

کارخانه حسن رود انزلی متحمل کمترین افزایش قیمت شد. این کارخانه روز گذشته قیمت میلگرد سایز 14 خود را پس از 20 تومان افزایش، 3070 تومان اعلام نمود. این کارخانه تولید کننده از ابتدای هفته جاری در مجموع 130 تومان نرخ میلگردش را افزایش داده است.

کارخانه میلگرد امیرکبیر خزر در روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را در میان دیگر کارخانه ها داشته است. این کارخانه قیمت میلگرد سایز 14 خود را پس از 190 تومان افزایش، 2990 تومان اعلام نمود. قیمت های این کارخانه تولید کننده هنوز از مرز 3000 تومان عبور نکرده است و احتمالا امروز شاهد عبور از مرز 3000 تومان این کارخانه نیز باشیم.

در این میان تنها کارخانه ای که روز گذشته هیچگونه نوسانی نداشته است، کارخانه نیشابور می باشد. این کارخانه از ابتدای هفته در مجموع قیمت هایش را 130 تومان بالا برد و در روز گذشته پس از اعلام ثبات قیمت اقدام به معامله کرد. در حال حاضر قیمت میلگر نیشابور 14 نیز همانند امیرکبیر خزر 2990 تومان می باشد.

کارخانه هایی از قبیل آذرفولاد امین، سیادن ابهر، بردسیر کرمان، حسن رود، شاهین بناب، کاوه تیکمه داش و هیربد زرندیه  آن دسته از کارخانه هایی هستند که قیمت هایشان از مرز 3000 تومان تومان عبور کرده است.

با توجه به وضعیت بازار آهن، پیش بینی می شود قیمت آهن آلات تا پایان هفته همین روند فعلی را دنبال کند و پس از تعطیلات عید فطر شاهد بازگشت ثبات به این بازار باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)