فروش آهن آلات و قیمت روز آهن

فروش آهن آلات  و قیمت روز آهن

در روز گذشته، یکشنبه 28 خرداد 96، در بازار آهن تهران مشاهده کردیم که جو آرام‌تری نسبت به روز شنبه حاکم بود. در هفته گذشته، بازار آهن تهران و بازار آهن شادآباد تحت تأثیر یک موج نوسان قرار گرفتند که به افزایش قیمت‌ها و بسته شدن فروش منجر شد...

آهن پرایس: در روز گذشته (یکشنبه 96/3/28) شاهد جو آرام تری نسبت به روز شنبه در بازار آهن تهران بودیم. در هفته ی گذشته که موج نوسانی عظیمی بازار اهن تهران و بازار آهن شادآباد را در بر گرفته بود، باعث افزایش قیمت ها و بسته شدن فروش شد. به دنبال افزایش قیمت و بسته شدن فروش تعدادی از عرضه کنندگان آهن آلات، تحرکی نسبی نیز در بازار به چشم خورد که این همین تحرک کوچک باعث شد تا بازار آهن از ان حالت ثابت و بی رمق خارج شود.

فروش آهن آلات

مجموعه آهن پرایس در زمینه فروش آهن آلات فعالیت می‌کند. این مجموعه در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله فروش تیرآهن، میلگرد، ورق سیاه، ورق آجدار، ورق رنگی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، نبشی، ناودانی، تیرآهن هاش، میلگرد ساده و پروفیل فعالیت می‌کند.گفتنی است قیمت آهن روز و قیمت میلگرد و سایر مقالع فولادی روزانه روی سابت درج می‌شود و می‌توانید از آخرین قیمت روز آهن مطلع شوید.

 مجموعه آهن پرایس اعلام می‌کند که قیمت‌های خود را با تضمین کیفیت به صورت رقابتی اعلام می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان آهن آلات، توانایی بالایی در تعیین قیمت‌های مناسب و ارائه تخفیفات دارد. برای دریافت قیمت روز آهن آلات و خرید آهن، می‌توانید با مجموعه آهن پرایس تماس بگیرید.

قیمت روز آهن آلات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای خرید ورق روغنی، خرید ورق سیاه، خرید تیرآهن، خرید ورق st37، خرید آهن شرایطی، خرید میلگرد آجدار، خرید اینترنتی آهن، خرید اینترنتی میلگرد، خرید میلگرد از کارخانه، خرید میلگرد اصفهان، خرید ورق گالوانیزه و خرید آهن آلات ساختمانی ، با تلفن 54103-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)