نوسانات قیمت میلگرد در روز یکشنبه

نوسانات قیمت میلگرد در روز یکشنبه
نوسانات قیمت میلگرد در روز یکشنبه

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در روز یکشنبه مورخ 5/9/1396 شاهد نوسانات نسبی در بازار قیمت میلگرد ها بوده ایم. میلگرد ها که هفته نسبتا آرامی را پشت سر گذاشته بودند، در روز یکشنبه با تغییرات مواجه شدند. میلگرد ذوب آهن سایز 14 در کارخانه پس از 5 روز ثبات قیمتی، در روز یکشنبه با 10 تومان افزایش مواجه گردید. این در حالیست که دیگر سایزهای این کارخانه در حالت ثبات به سر می بردند. میلگرد کویر کاشان ثابت ماند...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، در روز یکشنبه مورخ 5/9/1396 شاهد نوسانات نسبی در بازار میلگرد ها بوده ایم. قیمت میلگرد ها که هفته نسبتا آرامی را پشت سر گذاشته بودند، در روز یکشنبه با تغییرات مواجه شدند. میلگرد ذوب آهن سایز 14 در کارخانه پس از 5 روز ثبات قیمتی، در روز یکشنبه با 10 تومان افزایش مواجه گردید. این در حالیست که دیگر سایزهای این کارخانه در حالت ثبات به سر می بردند. میلگرد کویر کاشان ثابت ماند. این کارخانه چند روزی است که دچار نوسان قیمتی نشده و قیمت هایش ثابت می باشد. میلگرد پرشین هم همپا با کویر کاشان قیمت هایش را تغییر نداده و ثابت مانده است. این کارخانه میلگرد حدود 15 روز است که قیمت میلگرد را ثابت اعلام می نماید. با وجود ثبات قیمت در اکثر کارخانه های میلگرد، در سوی دیگر کارخانه هایی از قبیل آناهیتا و ظفر بناب هستن که دچار نوسانات قیمتی شده اند.

میلگرد کارخانه ظفربناب پس از 4 روز ثبات در روز یکشنبه با 12 تومان کاهش فروش خود را آغاز کرد. اما این کارخانه تنها نماند و در سمت دیگر این قضیه کارخانه آناهیتا بود که این کارخانه هم با 4 روز ثبات قیمتی، نرخ میلگرد خود را 5 تومن کاهش داد. میلگرد آریان هم در این بین با 10 تومان کاهش قیمت میلگرد ها در روز یکشنبه آغاز بکار کرد. همچنین قیمت میلگرد امیرکبیر هم بدون تغییر ماند و سایز 14 آهن 2 هزار و 80 تومان اعلام شد.

با توجه به نوسانات نسبی در روز یکشنبه، احتمال ثبات دوباره قیمت ها تا پایان هفته وجود دارد، اما با این وجود همچنان باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها باشیم.  

در جدول زیر قیمت میلگرد سایر کارخانه را می توانید مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)