ورود به فاز جدید بازار های جهانی

ورود به فاز جدید بازار های جهانی
ورود به فاز جدید بازار های جهانی

با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا شاهد بروز مشکلاتی در حوزه زیست محیطی فولاد، فلزات و معادن معدنی هستیم. از سویی دیگر بررسی های صورت گرفته بر روز وضعیت بازار جهانی اهن و فولاد نشان می دهد شرایط برای ایجاد وقفه در این بازار ها فراهم است. امار بدست امده از وضعیت بازار اهن

با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا شاهد بروز مشکلاتی در حوزه زیست محیطی فولاد، فلزات و معادن معدنی هستیم. از سویی دیگر بررسی های صورت گرفته بر روز وضعیت بازار جهانی اهن و فولاد نشان می دهد شرایط برای ایجاد وقفه در این بازار ها فراهم است. امار بدست امده از وضعیت بازار اهنطی سال جاری نشان می دهد شرایط در مقایسه با سال گذشته کمی متفاوت تر می باشد. چرا که طی چند سال گذشته کشور چین از مقررات سفت و سخت تری برای فولاد سازان استفاده کرده است و امسال این کشور منعطف تر عمل می کند.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، اکثر کارشناسان بر این عقیده اند که دلیل سختگیری های چین بیشتر وضعیت تجاری میان این کشور و کشور امریکا بوده است که موجب شده دولت از افت تولید فولاد جلوگیری کرده و با داخلی سازی مصرف فولاد از ایجاد مشکلات در این بخش جلوگیری کند. این وضعیت در شرایطی رخ داده است که در دیگر کشور ها نیز مشکلات مشابهی وجود دارد. کشور ترکیه با محدودیت های فولادی در این بخش مواجه شده و کشور ما دچار تحریم شده است. این عوامل همگی موجب شده تا بازار جهانی فولاد دچار مشکلاتی شود و تمامی این موارد بر بازار جهانی فولاد اثر خواهد گذاشت.

وضعیت بازار آهن داخلی نیز از مشکلات بوجود آمده در بازار های جهانی تاثیر می پذیرد، چرا که از چند ماهه اخیر شاهد ایجاد التهابات و نابسامانی هایی در این بازار نیز بوده ایم. در حال حاضر پس از گذشت 15 روز از تحریم های دوم شاهد ادامه روند کاهش قیمت ها در بازار هستیم. روز گذشته نیز روال بازار آهن کاهشی بود بطوری که قیمت میلگرد اجدار حدود 50 تا 110 تومان کاهش یافته است. البته در برخی از کارخانه ها شاهد ثبات قیمت نیز بوده ایم که تعداد آن ها کم نبوده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)