وضعیت جدید بازار اهن آلات

وضعیت جدید بازار اهن آلات
وضعیت جدید بازار اهن آلات

هفته جاری بازار اهن آلات با سکوت در اکثر بخش ها اغاز شد. سکوت و بی رمقی در روز گذشته بصورتی بوده است که در بیشتر بخش ها علی الخصوص بخش قوطی پروفیل و میلگرد شاهد کاهش قیمت ها و یا ثبات بوده ایم. جو آرام بوجود آمده در بازار آهن آلات دلایل متعددی متعددی دارد...

هفته جاری بازار اهن آلات با سکوت در اکثر بخش ها اغاز شد. سکوت و بی رمقی در روز گذشته بصورتی بوده است که در بیشتر بخش ها علی الخصوص بخش قوطی پروفیل و میلگرد شاهد کاهش قیمت ها و یا ثبات بوده ایم. جو آرام بوجود آمده در بازار آهن آلات دلایل متعددی دارد که از جمله دلایل می توان به کاهش نرخ دلار، که از حدود یک هفته گذشته آغاز شده است و بازار آهن را درگیر خود کرده است، اشاره نمود. علت دوم را می توان آغاز بارندگی های پاییزی دانست که از اواخر هفته گذشته آغاز شده و ساخت و ساز و حمل نقل را دچار مشکل کرده است. اکثر محموله های بازار اهن در انبار ها مانده و با توجه به بارندگی ها قابل بارگیری نمی باشد. از سویی دیگر در هفته گذشته اعتصاب رانندگان موجب شد تا روند بازار اهن به کندی پیش رود که از اواخر هفته این اعتصابات به پایان رسید اما همچنان بارگیری ها به روال قبلی خود پیش نرفته است.

 به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، گزارشات منتشر شده از وضعیت بازار اهن حاکی از عادی شدن وضعیت ترابری در اکثر بخش های بازار می باشد. با وجود انتشار این گزارشات، هنوز برخی از متقاضیان و فروشندگان آهن خبر از عدم بارگیری می دهند و اظهار کردند: هنوز وضعیت حمل و نقل در کشور با مشکل مواجه است و و اکثر محموله های ما از انبار ها بارگیری نشده که حدود بیست روز است در انتظار بارگیری بسر می بریم و همچنان شاهد عدم بارگیری در بازار هستیم.

از سویی دیگر تجربه نشان داده است که با ورود به نیمه دوم سال، از میزان تقاضا کاسته خواهد شد که این امر نیز در کنار وضعیت آب و هوایی، مشکلات ترابری و کاهش نرخ دلار موجب شده تا بازار اهن الات وارد دوره جدیدی از رکود شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)