پیش بینی وضعیت بازار اهن در هفته اینده

پیش بینی وضعیت بازار اهن در هفته اینده
پیش بینی وضعیت بازار اهن در هفته اینده

در اخرین روز از هفته جاری شاهد ثبات قیمت آهن آلاتدر این بازار پر فراز و نشیب هستیم. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، عرضه خرد و پیاپی محصولات ذوبی موجب شد تا طی یکی دو روز اخیر قیمت آهن الات تغییر چندانی نداشته باشد و ثبات بر این بازار حاکم شود. همچنین افزایش حجم بارگیری ها در سراسر کشور موجب شد تا میزان تقاضای خرید اهن و مقاطع فولادی نیز افزایش یابد و خرید و فروش به راحتی انجام پذیرد...

در اخرین روز از هفته جاری شاهد ثبات قیمت آهن آلات در این بازار پر فراز و نشیب هستیم.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، عرضه خرد و پیاپی محصولات ذوبی موجب شد تا طی یکی دو روز اخیر قیمت آهن الات تغییر چندانی نداشته باشد و ثبات بر این بازار حاکم شود. همچنین افزایش حجم بارگیری ها در سراسر کشور موجب شد تا میزان تقاضای خرید اهن و مقاطع فولادی نیز افزایش یابد و خرید و فروش به راحتی انجام پذیرد. روز گذشته قیمت شمش معامله شده در بورس حدود 3300 تومان بوده است که با احتساب کرایه و تحویل یک ماهه، چیزی حدود 3600 تومان در بازار آزاد تمام خواهد شد.

با توجه به نرخ شمش القا، قیمت میلگرد بطور میانگین در حدود 4200 تومان منطقی می باشد. اگرچه در این میان سهم کرایه حمل را نیز باید مدنظر قرار داد.

بررسی های صورت گرفته بر روی وضعیت بازار آهن کشور نشان می دهد قیمت اکثر مقاطع فولادی به مبلغ 4200 تومان به آرامی نزدیک شده است. در حال حاضر قیمت تیرآهن سایز 16 ذوبی در کانال 4200 تومان معامله می شود. همچنین قیمت این مقطع اهن در سایز 18 حدود 4150 تومان گزارش شده است. دیگر بخش های بازار از جمله میلگرد اجدار نیز از این قضیه مستثنا نیستند و نرخ این محصول نیز در سایز های 12 و 14 و 20 حدود 4600 تومان گزارش شده است.

با توجه به وضعیت بازار اهن طی روز های اخیر، پیش بینی قیمت آهن آلات حاکی از ادامه این روند در هفته آتی می باشد و احتمال کاهش قیمت ها در هفته اینده وجود دارد.  

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)