کاهش قیمت پروفیل در روز گذشته

کاهش قیمت پروفیل در روز گذشته
کاهش قیمت پروفیل در روز گذشته

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، طبق اطلاعات بدست امده از قیمت روز پروفیل ها در بازار آهن، شاهد کاهش قیمت ان ها در روز گذشته بوده ایم. پروفیل ها که چند صباحی است در ثبات نسبی بسر می برند، روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شدند. این روند نزولی قیمت ها حدود 10 تا 40 تومان گزارش شده است...

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، طبق اطلاعات بدست امده از قیمت پروفیل در بازار آهن، شاهد کاهش قیمت ان ها در روز گذشته بوده ایم. پروفیل ها که چند صباحی است در ثبات نسبی بسر می برند، روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شدند. این روند نزولی قیمت ها حدود 10 تا 40 تومان گزارش شده است.

کارخانه پروفیل هیربد روز گذشته قیمت قوطی پروفیل های خود را 10 تومان کاهش داد. این کاهش قیمت ها در شرایطی رخ داد که این کارخانه در آخرین روز از هفته گذشته نیز قیمت هایش کاهشی گزارش شده بود و همچنان در حال ادامه روند کاهش قیمت هایش می باشد. در حال حاضر قیمت پروفیل هیربد ضخامت 2/5، 2970 تومان می باشد.

کارخانه پروفیل یزد نیز قیمت های خود را کاهش داد. این کارخانه نیز همانند کارخانه هیربد، از اواخر هفته گذشته اقدام به کاهش قیمت های خود کرده است. قیمت قوطی اهن یزد با 20 تومان کاهش در روز گذشته، به 2960 تومان رسید. این قیمت مربوط به قوطی ضخامت 5/2 می باشد.

کارخانه پروفیل یاران هم از آن دسته از کارخانه هایی بود که قیمت های خود را در روز گذشته کاهش داد. اما این کارخانه بر خلاف دو کارخانه مذکور، طی اواخر هفته گذشته در ثبات بسر می برد و با شروع هفته جاری اقدام به کاهش قیمت هایش نمود. در حال حاضر قیمت پروفیل یاران برای ضخامت 2/5 میلیمتر 2980 تومان گزارش شده است.

با توجه به رسیدن روز های آخر از سال جدید و همچنین اخرین روز های کاری بازار اهن آلات، پیش بینی می شود تا پایان سال دیگر قیمت ها افزایش پیدا نکند. اگرچه نوسانات قیمتی آهن الات وابسته به نرخ شمش می باشد اما طبق پیس بینی های صورت گرفته انتظار می رود بازار رو به کاهش و در برخی مواقع شاهد ثبات در ان باشیم. کارشناسان و فعالان این بخش پیش بینی می کنند با آغاز سال جاری قیمت ها در بازار با افزایش مواجه خواهد شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)