گزارش عملکرد ماه گذشته فولاد مبارکه

گزارش عملکرد ماه گذشته فولاد مبارکه
گزارش عملکرد ماه گذشته فولاد مبارکه

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی ماه اخیر شاهد درخشش شرکت های فولادی بودیم که در این میان فولاد مبارکه با درخشش و رکورد شکنی توانست به موفقیت های چشمگیری برسد. در آخرین گزارش تولید و فروش شرکت فولاد مبارکه در آبان ماه، می توان نتیجه گرفت که این مجتمع موفق به ... 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، طی ماه اخیر شاهد درخشش شرکت های فولادی بودیم که در این میان فولاد مبارکه با درخشش و رکورد شکنی توانست به موفقیت های چشمگیری برسد. در آخرین گزارش تولید و فروش شرکت فولاد مبارکه در آبان ماه، می توان نتیجه گرفت که این مجتمع موفق به فروش 2700 میلیارد تومانی از محصولات خود شده است و به طور کلی تاکنون نیز به رکورد 14 هزار میلیارد تومان فروش دست پیدا کرده است.

بیشترین رقم فروش این واحد تولیدی مربوط به محصولات گرم از جمله ورق سیاه است که معادل 1800 میلیارد تومان می باشد و نصف بیشتر سبد فروش شرکت را شامل می شود. در ماه قبل از آن نیز شرکت توانسته بود به 1400 میلیارد تومان فروش داشته باشد که این نشان می دهد در ماه اخیر 100 رشد را در فروش محصولات خود محقق نموده است. به طور کلی میتوان گفت که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد را در حوزه فروش محصولات خود به ثبت رسانده است.

البته ناگفته نماند که نرخ این محصولات نیز نسبت به مدت مشابه ماه قبل رشد داشته است و این افزایش نرخ ها نسبت به افزایش قیمت های سال گذشته نیز تقریبا مشابه بوده است. رکوردی که فولاد مبارکه طی آبان ماه به ثبت رسانده است، با توجه به وضعیت بازار فولاد، به علت افزایش حجم فروش محقق شده است چراکه این امر روشن است که افزایش فروش از اهمیت بالایی در حوزه فولاد برخوردار است و برای افزایش فروش باید سیاست های بازاریابی تدارک دیده شود. هرچند که افزایش نرخ ها از عوامل بیرونی تعیین می گردد اما باید در این مورد راهکارهایی ارائه شود تا بتوان قیمت ها را کنترل کرد و در مقابل نیز حجم فروش را بیشتر نمود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)