برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

در عصر حاضر نمایشگاه های داخلی و بین المللی مختلفی در سراسر نقاط جهان برگزار می گردد که می توان از آنها به عنوان ویترین نهایی یک صنعت نام برد. برگزاری نمایشگاه ها موجب می شود تا تعاملی مستقیم و بدون واسطه بین عرضه و تقاضا کالا و خدمات رخ دهد که همین امر موجب ...

در عصر حاضر نمایشگاه های داخلی و بین المللی مختلفی در سراسر نقاط جهان برگزار می گردد که می توان از آنها به عنوان ویترین نهایی یک صنعت نام برد. برگزاری نمایشگاه ها موجب می شود تا تعاملی مستقیم و بدون واسطه بین عرضه و تقاضا کالا و خدمات رخ دهد که همین امر موجب ارتباط بیشتر و رونق اقتصاد در آن صنعت خاص می شود. این نمایشگاه ها هستند که تقاضاهای مختلف را در سطوح بین المللی تشخیص داده و برای رفع مشکلات و یا به نمایش گذاشتن ایده ها، صنایع مختلف، کارشناسان و متخصصان پر آوازه را دور هم جمع می نمایند. از این رو می توان گفت که نمایشگاه ها به عنوان چکیده ای از فعالان عرصه هر صنعتی شناخته می شود و عاملی برای برجسته نشان دادن توانایی های آنها به شمار می روند.

این روزها بازارهای کالایی مرتبط با صنعت ساختمان، طبق روال هر ساله درگیر آماده سازی خود برای حضور در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هستند. نمایشگاه صنعت ساختمان طی سال های متوالی در شهرهای مختلف با استقبال جمع کثیری از علاقه مندان به این حوزه مواجه گشته است و از این رو پیش بینی می گردد که درنوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان در سال 98 که تاریخ برگزاری آن از 6 تا 9 مرداد ماه می باشد، شاهد حضور فعال صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین حضور گرم و پرشور علاقه مندان به این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران باشیم.

مجموعه آهن پرایس نیز به عنوان یکی از بزرگترین مراجعفروش آهن آلات، در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان سال 98 که در تهران برگزار می گردد، حضور خواهد یافت. از این رو این مجموعه در تلاش است تا با آمادگی کامل پاسخگوی بازدیدکنندگان و علاقه مندان حضور یافته در این نمایشگاه باشد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از تاریخ 6 مرداد ماه لغایت 9 مرداد ماه و از ساعت 8:30 الی 16:30 برگزار می گردد. مجموعه آهن پرایس در سالن 35 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران منتظر حضور گرم شما عزیزان می باشد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (4)

  • امیرحسین
    امیرحسین1398/04/20 - 21:44 پاسخ

    سلام. به نظر من به این شرایط میگم آرامش قبل از طوفان.

  • محمدی
    محمدی1398/04/20 - 16:53 پاسخ

    سلام امروز داشتم نقد برسی قیمت آهن آلات میدیدم با توجه به این که خودم ۱۵ سال فروشنده هستم تا ماه آینده که بازم فولاد تحریم نهایی میشه وکمبود شدید مصرف کننده ونبودن صادرات حتما قیمت میره تو کانال ۳ تومن امروز میلگرد اصفهان ۴۱۲۰ بودش کف قیمت ۳۵۰۰ میشه چون کمتر از این با توجه به شمش اصلا نمیشه وبهترین زمان خرید همون کانال ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ هستش نکته نکته چون با تهدید ترامپ و تحریم که اعمال میخا بکنه اگه دلار بکشه بالا قیمت آهن میره بالا بهتر ریسک نکنیم همون ۳۸۰۰ خرید بکنید

  • محمدی
    محمدی1398/04/20 - 11:38 پاسخ

    بازار افتاده تو سرازیری قیمت

  • رضا
    رضا 1398/04/20 - 11:14 پاسخ

    مردم شهید پرور شکست گرانفروشان را خوب تماشا کنید خرید نکنید صبور باشید چاره ای جز کاهش ندارن