انتظار افزايش سود شركت توليد فولاد المان

انتظار افزايش سود شركت توليد فولاد المان
انتظار افزايش سود شركت توليد فولاد المان

سالزگیتر شركت سازنده فولاد المان با توجه به افزایش قیمت فولاد و بازدهی اقدامات بازسازی پیشبینی افزایش سود را برای امسال دارد. مدیر ارشد اجرایی سالزگیتر در یك مصاحبه با روزنامه المانی بورسن زیترنگ این خبر را داده است.هاینز یورگ فوهرمن دراینباره گفت كه بیش از حد نگران این  حكم دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا نیست كه دستور داده است تا فولاد امریكا باید برای ...

سالزگیتر شركت سازنده فولاد المان با توجه به افزایش قیمت فولاد و بازدهی اقدامات بازسازی پیشبینی افزایش سود را برای امسال دارد. مدیر ارشد اجرایی سالزگیتر در یك مصاحبه با روزنامه المانی بورسن زیترنگ این خبر را داده است.هاینز یورگ فوهرمن دراینباره گفت كه بیش از حد نگران این  حكم دونالد ترامپ رئیس جمهور امریكا نیست كه دستور داده است تا فولاد امریكا باید برای  خطوط لوله در داخل امریكا استفاده شود. او گفت كه سالزگیتر می تواند از برنامه زیرساختی امریكا سود ببرد.

این شركت المانی پیشبینی كرده است كه سود پیش از كسر مالیات اش برای فروش بیش از ٨ میلیارد یورو از ٣٠ میلیون تا ٦٠ میلیون یورو (٣٢ تا ٦٥ میلیون دلار) باشد. فوهرمن افزود كه سفارشات در حال افزایش بوده و از چند ماه گذشته بهتر بوده است.

 

او گفت برای سال ٢٠١٧ احتمال افزایش سود جمعی به صورت متوالی برای بار چهارم یا سود سه رقمی چندمیلیون یورویی قبل از كسر مالیات را رد نمی كنم. بنابر فوهرمن با توجه به تهدید ترامپ برای پاره كردن توافق تجارت ازاد NAFA كه یك توافق برای تجارت ازاد بین كشورهای مكزیك، كانادا و امریكا می باشد، سالزگیتر باید بار دیگر درباره ایده برنامه تولید در مكزیك بیاندیشد. فوهرمن باتوجه به این سخن ترامپ گفت " خوشبختانه ما هنوز سرمایه ای در اینباره به اجرا نگذاشته ایم."

اما او اضافه كرد "فعالیت هایی هست كه می تواند از برنامه زیرساختهای در امریكا ما را به سود برساند. دراینباره حركت نزولی وجود دارد اما محدود است. ما ارامش خود را حفظ می كنیم و صبر می كنیم" 

برای ورود به کانال ما در تلگرام کلیک کنید.

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)