تحلیل بازار اهن هفته جاری

تحلیل بازار اهن هفته جاری
تحلیل بازار اهن هفته جاری

در اولین روز از هفته جاری شاهد افزایش مجدد قیمت ها در بازار آهن آلات بودیم. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، در دومین هفته از مهر ماه بازار اهن روندی صعودی را در پیش گرفت تا ادامه دهنده روند هفته پیشین باشد. از اوایل سال جاری قیمت آهن آلات متاثر از نرخ دلار افزایش یافت اما این افزایش قیمت ها تنها مطعلق به یکی دو هفته نبوده و در حال حاضر شاهد ادامه این روند تا شش ماه ابتدایی سال جدید هستیم...

در اولین روز از هفته جاری شاهد افزایش مجدد قیمت ها در بازار آهن آلات بودیم.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، در دومین هفته از مهر ماه بازار اهن روندی صعودی را در پیش گرفت تا ادامه دهنده روند هفته پیشین باشد. از اوایل سال جاری قیمت آهن آلات متاثر از نرخ دلار افزایش یافت اما این افزایش قیمت ها تنها متعلق به یکی دو هفته نبوده و در حال حاضر شاهد ادامه این روند تا شش ماه ابتدایی سال جدید هستیم.

روز گذشته قیمت مقاطع آهن حدود 200 تا 250 تومان افزایش بافت. قیمت میلگرد اجدارکه در هفته گذشته نیز سیر صعودی را در پیش گرفته بود، در اولین روز از هفته جاری نیز 200 تومان افزایش یافت. میلگرد ذوب آهن اصفهان در روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را در بازار تجربه نمود. نرخ میلگرد این کارخانه برای سایز 14 در حال حاضر 5250 تومان می باشد. اخرین قیمت اعلامی ذوب اهن اصفهان مربوط به چهار روز گذشته می باشد که قیمت فعلی در مقایسه با اخرین اعلامی این کارخانه در حدود 390 تومان افزایش یافته است.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش قیمت در بخش نبشی و ناودانی می باشد. قیمت نبشی در روز گذشته حدود 150 تا 200 تومان بالا رفت. در این بخش از مقاطع تنها دو کارخانه ناب تبریز و آریان فولاد اعلام قیمت نمودند که هر دو کارخانه روندی افزایشی داشته اند. بخش ناودانی ها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و کارخانه ناب تبریز در این بخش نیز افزایش قیمت داشته است.

بررسی های صورت گرفته بر روی بخش تیرآهن ها نشان دهنده افزایش قیمت در این بخش می باشد. تیرآهن ذوب اهن اصفهان در بنگاه تهران روز گذشته 80.000 تومان افزایش یافت. تیرآهن های دیگر کارخانه ها از جمله فایکو و اریان فولاد نیز همین روند را در پیش گرفتند.

با توجه به وضعیت نابسامان بازار ارز و آهن الات، پیش بینی قیمت آهن آلات امری بسیار دشوار می باشد. اما با توجه به روند کاهشی در بازار ارز، احتمال کاهش قیمت ها در هفته جاری وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)