سکوت مطلق بازار اهن آلات

سکوت مطلق بازار اهن آلات
سکوت مطلق بازار اهن آلات

بازار آهن الات روز گذشته را در سکوت مطلق بسر برد. به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از کاهش قیمت دلار در بازار ارز، شاهد سقوط قیمت اهن آلات در بازار اهن نیز بودیم. در دومین روز پس از کاهش قیمت دلار،  بازار اهن آلات در سکوت فرو رفته و قیمت ها در این بازار ثابت اعلام شد.

بازار آهن الات روز گذشته را در سکوت مطلق بسر برد.

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار اهن، پس از کاهش قیمت دلار در بازار ارز، شاهد سقوط قیمت اهن آلات در بازار اهن نیز بودیم. در دومین روز پس از کاهش قیمت دلار،  بازار اهن آلات در سکوت فرو رفته و قیمت ها در این بازار ثابت اعلام شد.

مدت هاست که بازار اهن آلات این آرامش را نداشته است و در حال حاضر شاهد برقراری این آرامش در بازار هستیم. در بخش میلگرد اجدار این ثبات قیمت بیش از پیش حس می شد. اکثر کارخانه های میلگرد سازی در روز گذشته نرخ هایشان ثابت بوده و تنها برخی از آن ها دچار کاهش قیمت شدند. اگر چه کاهش قیمت ها در این بازار نیز برای مصرف کننده نهایی بسیار مطلوب می باشد و موجب می شود تا از میزان نگرانی متقاضیان در این بازار کاسته شود. در حال حاضر میانگین قیمت میلگرد آجدار برای سایز 14 حدود 4700 تومان می باشد.

بخش نبشی و ناودانی ها نیز از این امر مستثنا نبودند و در این بخش نیز روند قیمت ها بصورت ثابت و کاهشی گزارش شده است. میانگین قیمت نبشی نیز در بازار روز گذشته حدود 4900 تومان گزارش شده است.

خبر های بازار اهن حاکی از کاهش قیمت تیراهن ذوب آهن درب بنگاه تهران می باشد. نرخ این مقطع آهن در روز گذشته حدود 10000 تا 15000 تومان کاهش یافت و پس از آن با نرخ های پایین تر معامله شد.

با توجه به روند قیمت ها در بازار، پیش بینی می شود بازار آهن در هفته اینده نیز همین روند را در پیش گیرد. تا زمانی که قیمت ارز دچار نوسان نباشد و هر روزه شاهد کاهش قیمت ارز در بازار باشیم، قیمت آهن آلات و محصولات فولادی نیز روز به روز کاهش می یابد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)