عملکرد و سود دهی فولاد مبارکه

عملکرد و سود دهی فولاد مبارکه
عملکرد و سود دهی فولاد مبارکه

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بنا بر اظهارات کارشناسان بازار فولاد، رشد ١٣٠ درصدی سود خالص فولاد مبارکه نوید سالی پر سود برای سهامداران را می‌ دهد و باید اذعان کرد که ارزش واقعی سهام فولاد بالا تر از ارزش فعلی بازار است.در سال گذشته یکی از موفق‌ ترین سال‌ های...

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بنا بر اظهارات کارشناسان بازار فولاد، رشد ١٣٠ درصدی سود خالص فولاد مبارکه نوید سالی پر سود برای سهامداران را می‌ دهد و باید اذعان کرد که ارزش واقعی سهام فولاد بالا تر از ارزش فعلی بازار است.در سال گذشته یکی از موفق‌ ترین سال‌ های عملکردی شرکت بود و توانسته به رکورد های تازه ‌ای در زمینه‌ های مختلف دست پیدا کنند. 

کسب رکورد در تولید محصول نهایی کلاف گرم با تولید ۳/ ۶ میلیون تن و تولید کلاف سرد به میزان ۵/ ۱ میلیون تن، کسب بالا ترین سطح فروش شرکت با  فروشی به میزان ۲۳۴ هزار میلیارد ریال در سال ۹۷، کسب بالا ترین سطح سود آوری شرکت با خلق سود ۱۶۶ هزار میلیارد ریالی در گروه تلفیق و سود ۱۲۲ هزار میلیارد ریالی در شرکت اصلی، تبدیل شدن به بزرگ‌ ترین شرکت بازار سرمایه کشور در تاریخ برگزاری مجمع با ارزش بازاری بالغ بر ۶۱۰/ ۵۵۸ هزار میلیارد ریال را می‌ توان بخشی از موفقیت‌ های شرکت در سال ۹۷ برشمرد.

از این رو می توان گفت، در سال ۹۷ شاهد رشد ۵ درصدی در تولید تختال بوده ‌ایم، به‌ گونه‌ ای‌که تولید تختال از حدود ۲/ ۷ میلیون تن در سال ۹۶ به بیش از ۵/ ۷ میلیون تن در سال ۹۷ رسید. هم چنین در کلاف گرم نیز شاهد رشد ۶ درصدی تولید بوده‌ ایم و سطح تولید از حدود ۶ میلیون تن در سال ۹۶ به بیش از ۳/ ۶ میلیون تن در سال ۹۷ رسید. هم چنین در تولید کلاف سرد شاهد رشد ۴ درصدی بوده‌ ایم و توانستیم در سال ۹۷ تولید کلاف سرد را به یک میلیون و ۵۵۵ هزار تن برسانیم.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)