فروش اهن الات در بازار اهن تهران

فروش اهن الات در بازار اهن تهران
فروش اهن الات در بازار اهن تهران

با اینکه روز پنج شنبه افزایش قیمت آهن در برخی از بنگاه‌های فروش اهن الات ساختمانی و صنعتیمشاهده شد اما نوسان چشمگیری وجود نداشت. نوسان قیمت در بازاربه معنی اعلام چندباره قیمت یک محصول در طول روز است که با این حساب روز پنجشنبه بازار روند آرامی داشت...

آهن پرایس: اخبار بازار اهن تهران در روز های اخیر حاکی از افزایش مجدد قیمت ها می باشد. هر چند که در روز پنج شنبه نیز افزایش قیمت ها را در فروش اهن الات ساختمانی و صنعتی شاهد بودیم اما نوسان قیمتی وجود نداشت. نوسان قیمت در بازار بدین منظور است که در یک روز چند بار قیمت اعلام بشود و یا در یک روز شاهد افزایش یا کاهش مکرر قیمت ها باشیم. وجود این تفاسیر قیمت ها در روز پنج شنبه نوسان نداشت. از شروع ساعت کاری که با افزایش قیمت ها اعلام شد، تا پایان روز نیز همین افزایش قیمت ها حفظ شد.

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در اکثر مقاطع با افزایش قیمت 3 الی 5 هزار تومنی همراه بود. اما قیمت روز تیرآهن متفرقه 5 الی 10 هزار تومان افزایش داشت. منظور از تیرآهن های متفرقه، تیرآهن آریان فولاد- تیرآهن فولاد یزد- تیرآهن کرمانشاه - تیرآهن بناب - تیرآهن ناب تبریز- تیرآهن اشتهارد- تیرآهن کره و تیرآهن ترک می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که با وجود ثابت بودن نرخ بازار، قیمت بعضی از آهن آلات افزایش می یابد. این مورد مذکور در مواقعی پیش می آید که زمینه ی یک باری در بازار کم بشود.

قیمت روز میلگرد نیز در روز پنج شنبه افزایشی بود و روندی رو به بالا داشت. البته لازم به ذکر است که قیمت اکثر کارخانه های مختلف میلگرد، قیمت ثابتی را در پنچ شنبه داشتند که دلیل این امر می تواند بسته شدن و تعطیلی اکثر کارخانه ها در روز های پنج شنبه باشد. به دلیل تعطیل بودن بیشتر کارخانه ها در روز های پنج شنبه، همان قیمت روز قبلی اعلام میشود.

با توجه به مطالبی که ذکر شد، فروش آهن آلات ساختمانی در روز های اخیر نیز بهبود پیدا کرده و تعداد بیشتری از معاملات به ثبت رسیده است. افزایش قیمت ها و نوسانات بازار بالاخره باعث شد تا بازار آهن آلات کشور نیز به تکاپو بیافتد. به دنبال ایجاد تحرک در بازار، خرید و فروش ها نیز افزایش یافت. فروش اهن الات در روز های اخیر بیشتر شده ولی این موضوع بیانگر خارج شدن بازار اهن از رکود نمی باشد. زیرا برای محقق شدن این امر یکسری از فاکتور های دیگر لازم است. فروش های خرد را نمیتوان به عنوان خارج شدن از رکود برداشت کرد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)