قیمت ورق آهن در بازار چقدر است؟

قیمت ورق آهن در بازار چقدر است؟
قیمت ورق آهن در بازار چقدر است؟

بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت ورق سیاه در بازار اهن شاد آباد نشان می دهد نرخ این مقطع آهن طی هفته گذشته در بازه 4200 تا 5300 تومان بوده است که قیمت ها در سایز های مختلف با یکدیگر متفاوت است.  به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت ورق سیاه برش خورده فولاد مبارکه در سایز 8 حدود 4150 تومان گزارش شده است که متوسط نوسان آن طی یک هفته اخیر 20 تومان بوده است...

بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت ورق سیاه در بازار اهن شاد آباد نشان می دهد نرخ این مقطع آهن طی هفته گذشته در بازه 4200 تا 5300 تومان بوده است که قیمت ها در سایز های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، قیمت ورق سیاه برش خورده فولاد مبارکه در سایز 8 حدود 4150 تومان گزارش شده است که متوسط نوسان آن طی یک هفته اخیر 20 تومان بوده است. ورق سیاه فولاد مبارکه در هفته گذشته روند مطلوبی در بازار آهن داشته است و طی یک هفته افزایش قیمت چشمگیری نداشته است. در حال حاضر قیمت ورق برشی مبارکه ضخامت 3 میل 5330 تومان گزارش شده است. کارخانه فولاد مبارکه انواع مختلفی از ورق های فولادی را در زنجیره فولاد خود به تولید می رساند که از جمله تولیداتش می توان به ورق سیاه فابریک، ورق روغنی و... اشاره نمود.

قیمت ورق سیاه فابریک فولاد مبارکه ضخامت 6 میل در انبار تهران 4220 تومان می باشد. قیمت این مقطع آهن در طول هفته گذشته کاهشی گزارش شده است.

خبر های بازار اهن حاکی از کاهش قیمت های کارخانه ورق اکسین در هفته گذشته می باشد. طی هفته گذشته قیمت اعلامی کارخانه اکسین در دو روز متولی 70 تومان افزایش و پس از آن با 60 تومان کاهش اعلام شد. در حال حاضر قیمت ورق سیاه فابریک 25 میل اکسین 4090 تومان درب کارخانه می باشد. این در حالی است که قیمت این محصول در بنگاه تهران 4170 تومان گزارش شده است.

در این میان شاهد افزایش 100 تومانی ورق گیلان طی یک هفته اخیر می باشیم. ورق گیلان از ابتدای هفته گذشته در دو روز متولی در مجموع 100 تومان افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر قیمت این محصول در بنگاه تهران 4050 تومان می باشد.

با توجه به روند نسبتا مطلوب قیمت ورق در هفته گذشته، پیش بینی می شود طی هفته جاری نرخ این محصول نوسان چندانی نداشته باشد.  

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 5 از 5 - 1 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)