مجتمع فولاد بناب در مسیر رشد و توسعه

مجتمع فولاد بناب در مسیر رشد و توسعه
مجتمع فولاد بناب در مسیر رشد و توسعه

مجتمع فولاد بناب با همکاری سه بانک گردشگری، تجارت و پارسیان در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت. طبق گزارشاتی که از جلسه مدیر عامل این مجموعه با شورای مدیران بدست آمد،این مجتمع فولادی زین پس در مسیر رشد وتوسعه اقتصادی قرار خواهد گرفت.مدیرعامل مجتمع بناب گفت:مجموعه ما با همکاری های بانک گردشگری توانست جان تازه ای بگیرد و این بانک به عنوان سهامدار اصلی شناخته شده است..

مجتمع فولاد بناب با همکاری سه بانک گردشگری، تجارت و پارسیان در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.

طبق گزارشاتی که از جلسه مدیر عامل این مجموعه با شورای مدیران بدست آمد،این مجتمع فولادی زین پس در مسیر رشد وتوسعه اقتصادی قرار خواهد گرفت.مدیرعامل مجتمع بناب گفت:مجموعه ما با همکاری های بانک گردشگری توانست جان تازه ای بگیرد و این بانک به عنوان سهامدار اصلی شناخته شده است، همچنین قرار است در آینده دو بانک پارسیان و تجارت هم به سهامداران ما بپیوندند. 

محمدرضا ادریسی افزود: این مجتمع فولادی مشکلاتی اعم از بدهی های بانکی دارد که یکی از چالش های بزرگ در این سال ها بوده است و با پیوستن بانک های تجارت و پارسیان به مجموعه سهامداران ما  می توان امیدوار بود تا این مشکلات از پیش رو برداشته شود.

وی تصریح کرد:فولاد صنعت بناب با حضور این دو بانک وارد شرایط جدیدی شده است که می تواند در ماه های آینده با برنامه ریزی های هدفمند، دوباره  جزء شرکت های معتبرفولادی شده و ظرفیت تولید خودرا افزایش دهد. 

وی در جمع مدیران این مجتمع گفت: برای ایجاد یک سیستم فعال و منظبت، نیازمند سعی و تلاش و همچنین همکاری مدیران و کارکنان مجموعه هستیم. همچنین رسیدگی به مسایلی همچون، بهره برداری و نگهداری از امکانات از وظایف همه ما در هر دره شغلی می باشد. این مجموعه با برند تجاری شاهین بناب و با مدیریت جدید در چند ماه گذشته شاهد به فعالیت در آمدن بخش های تعطیل بوده است و با انگیزه ای بالا برای رشد و توسعه به فعالیت خود ادامه می دهد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)