وضعیت بلاتکلیف قیمت آهن الات

وضعیت بلاتکلیف قیمت آهن الات
وضعیت بلاتکلیف قیمت آهن الات

در روز هایی که مدام خبر هایی مبنی بر افزایش قیمت آهن آلات، عدم کاهش قیمت آهن آلات و یا وضعیت نابسامان بازار اهن الات به گوش می رسد، شاهد روند با ثبات و یا کاهشی قیمت ها در این بازار هستیم. مبحثی که اکثر کارشناسان را با ابهاماتی مواجه کرده است. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن...

در روز هایی که مدام خبر هایی مبنی بر افزایش قیمت آهن آلات، عدم کاهش قیمت آهن آلات و یا وضعیت نابسامان بازار اهن الات به گوش می رسد، شاهد روند با ثبات و یا کاهشی قیمت ها در این بازار هستیم. مبحثی که اکثر کارشناسان را با ابهاماتی مواجه کرده است.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، اظهارات رئیس اتحادیه اهن فروشان در روز گذشته هنوز تاثیری بر روند بازار نداشته است. پیش بینی می شد با توجه به اعلام عدم ارزانی نرخ آهن آلات از سوی این مسئول مربوطه، روز گذشته شاهد روند معکوسی در این بازار باشیم. اما این اتفاق رخ نداد و در بخش هایی همچون قوطی پروفیل، میلگرد آجدار و همچنین قیمت تیرآهن شاهد کاهش قیمت ها بودیم.

خبر های بازار اهن حاکی از ادامه این روند تا پایان هفته می باشد. موضوعی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث تقاضا در بازار است که طی هفته های اخیر شاهد کاهش آن در بازار بوده ایم. کاهش تقاضایی که با توجه به روند با ثبات بازار پیش بینی نمی شد و انتظار می رفت کاهش قیمت ها در بازار موجب ترغیب مصرف کننده به خرید محصول شود اما این اتفاق رخ نداد تا بازار اهن آلات را همچنان مبهم نشان دهد.

روز گذشته قیمت میلگرد آجدار بطور میانگین 20 تا 50 تومان کاهش یافت. این کاهش قیمت به بخش های دیگر نیز سرایت کرده و شاهد کاهش 50 تومانی قوطی اهن نیز بوده ایم. بخش تیرآهن ها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و کاهش 2000 تا 3000 تومانی را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر وضعیت بازار آهن آلات نامعلوم بوده و پیش بینی های کارشناسان با روند بازار مغایرت دارد که همین امر موجب شده تا روند بازار اهن مبهم گزارش شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (11)

  • غلام
    غلام1397/09/10 - 21:00 پاسخ

    کاش میشد با پروانه ساخت میلگرد دولتی توزیع کنند

  • abbas.m
    abbas.m1397/09/09 - 22:23 پاسخ

    عرضه و تقاضا تعیین کننده اصلی قیمت کالا هست . اگه مصرف کننده ها دست نگه دارند و برا خرید هجوم نیارن من مطمئنم که قیمتها از این خیلی پایینتر میاد . رئیس اتحادیه به فکر صنف خودش هست بنا براین ، این مصرف کننده هست که با عدم خرید میتونه با گرونی مقابله کنه و قیمتا رو کاهش بده. ( همه با هم نخریم )

  • اشنا
    اشنا1397/09/09 - 22:19 پاسخ

    تا مدیران رانتی ودزد داریم کشور همین است باید اینا روجمع کنیم به دربا بریزیم واز مسئولین بالا وقوه قضاییه تقاضا ذاریم به داد مردم برسند مدیران نالایق کشور را به تاراج بردند ما انقلاب کردیم طرف گور نداشت رفت گمرک الان ماشین لگزوز میشینه از کجا اورده کارمند مگر چقدر حقوف میگیره .....

  • حسنی
    حسنی1397/09/09 - 09:37 پاسخ

    مردم شما رابه خدا نخرید ارزن بشه ما خودمان عامل گرانی هستیم تنها راهش نخریدن است تا قیمت ها واقعی بشه نخرید........

  • ج
    ج1397/09/08 - 09:49 پاسخ

    دوستان گرامی تا قیمتها پایین نیومده خواهش میکنم خرید نکنید فقط با اتحاد مردم قیمتها درست میشه

  • نسرین
    نسرین1397/09/06 - 15:58 پاسخ

    خدا در قران گفته وای بر گران فروشان و کم فروشان و زنا کاران. در یک ایه گران فروشان را در رده زناکاران دونسته و گفته از عذاب الهی در امان نخواهند بود.هر روز دعا میکنم همه کسایی که باعث گرونی هستند تمام اموالشون با سیل از بین بره و قسم میخورم این اتفاق خواهد افتاد. زمستان امسال پر از بلایای طبیعی خواهد بود.

  • محمدم
    محمدم1397/09/06 - 12:32 پاسخ

    با سلام ممنون از مدیر سیستم.من قیمتها رو چن وقته برا خرید میلگرداونم برا ساخت فقط یه طبقه خونه با هزار قسط و پس انداز و ...چک میکنم.شما کارخانه راد همدان رو در نظر بگیرید که مدتهاست دست از سر کاهش قیمت برنمیداره ولی الان سه روزه که حدودای 150 تومن کاهش داشته سایرین که قیمتهاشون دیگه داره به زیر 4 تومن میرسه .امیدواریم این کاهش تا قیمت واقعی ادامه پیدا کنه . رئیس اتحادیه آهن فروشان هم میدونه با این اوضاع قیمتها قطعا شکسته و کاهش پیدا خواهد کرد فقط دنبال ایجاد شوک به بازاره که به حول و قوه الهی به هدفش نمیرسه .تو این مدت خوب پولی به جیب زدند تولید کنندگان دیگه نوبتم باشه نوبت مصرف کننده داخلیه اونم با قیمت مناسب.در پناه خدا زیر سایه امام زمان تمام خدمتگذاران به مردم موفق و موید باشند.

  • شهرام
    شهرام1397/09/06 - 12:12 پاسخ

    این قیمت اهن الات واقعا کذائی است.ناشی از قیمت گذاری دست اندارکاران سود جو است باید 70 درصد بیاد پایین.

  • ابراهیم
    ابراهیم1397/09/06 - 11:17 پاسخ

    ازیکی دوسال پیش ۴و۵برابرشده اهن واقعا بایدبیادپایین خیلی گرون

  • حسنلو
    حسنلو1397/09/06 - 10:10 پاسخ

    کارشناسان شما چطوری تحلیل میکنند که نباید اهن ارزون شه.با گرون شدن دلار .اهن هم گرون شده الان که دلار30درصد ارزون شده نبایداهن ارزون بشه!!از طرف دیگر الان وارد فصل سرما میشیم و ساخت و ساز خیلی کم میشه و همینطور تحریم صادرات اهن که اجازه صادراتم نمیده.و در اخر هم قدرت خرید مردم به شدت کم شده ملت پول ندارن خوراک بخرن چه برسه به اهن حالا هی بیا بگو اهن ارزون نمیشه بزار تو بنگاه بمونه تا بپوسه

    • آهن پرایس
      آهن پرایس1397/09/06 - 10:29

      کاربر عزیز! خبر منتشر شده حاکی از کاهش قیمت آهن آلات می باشد. همچنین اخبار ارزان نشدن قیمت آهن الات روز گذشته از سوی رئیس اتحادیه اهن فروشان منتشر گردیده که در حال حاضر شاهد روند معکوسی در بازار هستیم و هر روزه قیمت ها کاهش می یابد. امیدواریم این روند ادامه دار باشد.