پیش بینی قیمت آهن آلات در سال 97

پیش بینی قیمت آهن آلات در سال 97
پیش بینی قیمت آهن آلات در سال 97

بعد از تعطیلات نوروزی  شوک بوجود آمده افزایش دلار در نیمه تعطیلات، اکثر فعالان بازار پیش بینی افزایش قیمت آهن آلات را داشتند اما با به وجود آمدن شوک هیجانی دلار 6000 تومان، شاهد جهش بی سابقه قیمت آهن آلات بودیم که در نهایت در همه مقاطع افزایش قیمت چشمگیری مشاهده شد. این افزایش قیمت و تب و تاب روانی بازار ارز، اکثر خریداران را از خرید منصرف کرد و باعث کاهش تقاضای واقعی در بازار شد. اکثر خریداران با نگرانی قیمت ها را دنبال می کردند 

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، بعد از تعطیلات نوروزی  شوک بوجود آمده افزایش دلار در نیمه تعطیلات، اکثر فعالان بازار پیش بینی افزایش قیمت آهن آلات را داشتند اما با به وجود آمدن شوک هیجانی دلار 6000 تومان، شاهد جهش بی سابقه قیمت آهن آلات بودیم که در نهایت در همه مقاطع افزایش قیمت چشمگیری مشاهده شد.

این افزایش قیمت و تب و تاب روانی بازار ارز، اکثر خریداران را از خرید منصرف کرد و باعث کاهش تقاضای واقعی در بازار شد. اکثر خریداران با نگرانی قیمت ها را دنبال می کردند و با رصد اخبار امیدوار به تعدیل قیمت ارز و قیمت اهن آلات بودند.

قیمت میلگرد ها افزایش 200 تا 300 تومانی را تجربه کرد و قیمت تیرآهن نیز تا 50 هزار تومان افزایش یافت. قیمت ورق آهن و قیمت قوطی پروفیل و دیگر مقاطع نیز به همین نسبت افزایش داشت.

با اعلام ارز 4200 تومانی و تلاش ها برای تعدیل قیمت ارز متقابلا فردای آن روز بازار آهن افزایشی را شاهد نبود و با فروکش کردن نرخ ارز از 6000 تومان بعضی مقاطع از بعضی کارخانه ها به صورت محتاطانه ای قیمت ها را کاهش دادند. پیش بینی بازار آهن و پیش بینی قیمت آهن الات مطابق با تجربیات و رفتار گذشته بازار این امید را می دهد که با تثبیت شدن قیمت 4200 تومانی دلار که البته چند روزی زمان می برد، قیمت آهن آلات فروکش کند و از حباب خارج شود. افزون بر این کاهش تقاضا در بازار به علت افزایش قیمت آهن آلات خود دلیل دیگری است که تولید کنندگان را مجاب به کاهش قیمت ها کند. پیش بینی قیمت آهن در سال 97 به صورت کلی نیازمند سپری شدن حداقل یک فصل از سال می باشد و در اینده تحلیل آهن نیز ارائه می گردد.

آهن پرایس سامانه ای برای اطلاع رسانی و فروش انلاین اهن الات ساختمانی و صنعتی می باشد. برای اطلاع از آخرین قیمت اهن الات اعم از قیمت تیراهن، قیمت میلگرد اجدار، قیمت قوطی پروفیل، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت ورق،قیمت لوله و همچنین اخبار بازار اهن میتوانید وبسایت ما را بررسی کنید و در صورت نیاز به خرید اهن با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در آهن پرایس تضمین و اطمینان از کیفیت محصول در هنگام خرید را متعهد می شویم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)