کاهش مجدد قیمت آهن آلات ساختمانی

کاهش مجدد قیمت آهن آلات ساختمانی

بازار آهن در روز گذشته نیز مانند دو هفته ی اخیر در بی تحرکی و سکوت بود و شاهد معاملات زیادی در بازار نبودیم. قیمت آهن آلات ساختمانی نیز مانند دو هفته ی گذشته دچار افزایش قیمت نشد و همچنان سیر نزولی قیمت ها را طی می کند. قیمت پروفیل ها در روز گذشته با کاهش 30 تومانی اعلام شد. سپس قیمت میلگرد ها نیز با 20 تومان کاهش از درب کارخانه با احتساب 9% ارزش افزوده اعلام شد. این در حالی بود که قیمت تیرآهن های متفرقه نیز بین 5 الی 10 هزار تومان کاهش

بازار آهن در روز گذشته نیز مانند دو هفته ی اخیر در بی تحرکی و سکوت بود و شاهد معاملات زیادی در بازار نبودیم. قیمت آهن ساختمانی نیز مانند دو هفته ی گذشته دچار افزایش قیمت نشد و همچنان سیر نزولی قیمت ها را طی می کند. قیمت پروفیل ها در روز گذشته با کاهش 30 تومانی اعلام شد. سپس قیمت میلگرد ها نیز با 20 تومان کاهش از درب کارخانه با احتساب 9% ارزش افزوده اعلام شد. این در حالی بود که قیمت تیرآهن های متفرقه نیز بین 5 الی 10 هزار تومان کاهش داشت و تیرآهن های ذوب آهن اصفهان نیز در بیشتر سایز ها ثابت بود.  

اخبار بازار میلگرد در کشور های مختلف :

در طول یک هفته ی گذشته قیمت میلگرد آجدار در بازار چین و ترکیه دچار افت قیمت شد. بدین ترتیب که در بازار چین حدود 5/7 دلار کاهش داشت و در بازار ترکیه نیز حدود 5 دلار کاهش قیمت داشت. و با 552 تا 564 دلار در هر تن درب کارخانه به ثبت رسید. البته قیمتی که برای میلگرد صادراتی پیشنهاد شد چیزی در حدود 540 تا 545 دلار بود.  میلگرد صادراتی سی ‌ای اس نیز در حالی 540 تا 550 دلار در هر تن فوب گزارش شد که در هفته گذشته حدود 530 تا 540 دلار اعلام شده بود. قیمت میلگرد نیز در شمال اروپا25 یورو در هر تن بالا رفته و 515 تا 525 یورو درب کارخانه اعلام شد.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)