کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات

کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات
کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات

از ابتدای روز جاری شاهد کاهش چشمگیری قیمت آهن آلات در بخش های مختلف بودیم که موجب شده تا برخی از خریدران از خرید آهن منصرف شده و در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها بمانند. به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، این افت قیمت ها در بخش هایی همچون

از ابتدای روز جاری شاهد کاهش چشمگیری قیمت آهن آلات در بخش های مختلف بودیم که موجب شده تا برخی از خریدران از خرید آهن منصرف شده و در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها بمانند.

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، این افت قیمت ها در بخش هایی همچون پروفیل و میلگرد آجدار بیش از دیگر بخش ها دیده می شد بطوری که قیمت قوطی پروفیل و قیمت میلگرد بطور میانگین 200 تومان کاهش یافته است. کاهش حجم تقاضا طی یکی دو هفته اخیر موجب شد تا قیمت ها در بازار اهن کشور روند نزولی را در پیش گیرد. چراکه با ورود به فصل سرما و کاهش ساخت و ساز و همچنین مشکلات و افزایش قیمت هزینه حمل تقاضا در این بازار با افت مواجه گردید و هر روزه شاهد افزایش آن بودیم.

خبرهای بازار آهن حاکی از افت قیمت قوطی پروفیل تا مرز 5800 تومان می باشد. در حال حاضر میانگین قیمت قوطی اهن ضخامت 2.5 میل 5850 تومان می باشد که مربوط به کارخانه های تهران شرق، صدرا، یزد و نورد میلاد یزد می باشد. بیشتر قیمت پروفیل 2.5 میل مربوط به کارخانه جهان پروفیل می باشد که از لحاظ کیفیت نیز بسیار مطلوب است. قیمت قوطی جهان پروفیل 5900 تومان اعلام شده است.

بازار میلگرد ها نیز از این کاهش قیمت ها عقب نماندند و روندی کاهشی را در پیش گرفتند. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 سیادن ابهر 3810 تومان می باشد که در مقایسه با قیمت های روز گذشته 130 تومان کاهش داشته است. بیشترین کاهش قیمت امروز میلگرد ها مربوط به کارخانه فایکو می باشد که رقم 230 تومان برای این کارخانه به ثبت رسیده است. همچنین کمترین کاهش قیمت را کارخانه های حسن رود، پرشین فولاد و بردسیر کرمان داشته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید. 

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)