بررسی مشکلات تسهیلات ودیعه مسکن

بررسی مشکلات تسهیلات ودیعه مسکن
بررسی مشکلات تسهیلات ودیعه مسکن

آهن پرایس: محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در رابطه با مسئله تسهیلات ودیعه مسکن اظهار کرد: معرفی سهمیه به بانک های مختلف انجام شده اما با این وجود بانک ها هنوز تسهیلات را به متقاضیان پرداخت نکرده اند و ادعا می کنند...

آهن پرایس: محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در رابطه با مسئله تسهیلات ودیعه مسکن اظهار کرد: معرفی سهمیه به بانک های مختلف انجام شده اما با این وجود بانک ها هنوز تسهیلات را به متقاضیان پرداخت نکرده اند و ادعا می کنند که اعتبارات آن ها به پایان رسیده است.

وی در این رابطه افزود: مسائل فوق می بایست از سوی بانک مرکزی پیگیری شود و در حال حاضر وزارت راه وشهرسازی نیز در جهت پرداخت تسهیلات توسط بانک ها و شعب مختلف، پیگیری و اقدامات لازم را انجام می دهد.

محمود زاده ادامه داد: در جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان، وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را انجام می دهد، همچنین در جهت سهولت در پرداخت وام ودیعه مسکن سعی بر آن شده است تا اقدامات را برای افراد آسان تر کنیم؛ به کلیه بانک هایی که اسامی آن ها اعلام شده است سهمیه هایی اختصاص داده می شود و کلیه این امور می بایست از سوی بانک ها و شعبه ها پیگیری شود. 

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : اهتمام دولت در جهت مسکن سازی

وی در رابطه با مشکلات و نگرانی هایی که از سوی متقاضیان مطرح شده است، اظهار کرد: تمامی این مسائل پیگیری و در اولین جلسه حضوری با بانک مرکزی به مسائل مطرح شده رسیدگی خواهد شد. وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس مذاکراتی که پیش از این انجام شده بود، مقرر شده بود که بانک ها همکاری لازم را انجام خواهند داد و شرایط پرداخت را آسان تر خواهند کرد.

محمود زاده در ادامه در رابطه با ارائه کد رهگیری از سوی مشاوران املاک گفت: این کد یک تکلیف قانونی است و بر اساس قانون برای تمامی قراردادهایی که در مشاور املاک منعقد می شود، می بایست کد رهگیری صادر شود.

وی افزود: اگر در گذشته کد رهگیری یک انتخاب بوده است اما در حال حاضر این مسئله یک اجبار شده است و این مورد می بایست در تمامی معاملات رعایت شود.

محمود زاده در پایان با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از یک میلیون و 2 هزار متقاضی در جهت دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده و مدارک خود را تکمیل کرده اند، گفت: 230 هزار نفر تاکنون به نظام بانکی معرفی شده اند و همچنین بیش از 6 هزار و 600 متقاضی تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)