بلاتکلیفی وام ودیعه مسکن

بلاتکلیفی وام ودیعه مسکن
بلاتکلیفی وام ودیعه مسکن

آهن پرایس : بر اساس شنیده ها از آحاد مردم پرداخت وام ودیعه مسکن در اکثر شعب بانکی متوقف شده است. دبیر کانون بانک های خصوصی معتقد است دلیل تمام شدن بودجه شبکه بانکی برای پرداخت  این وام، قانون بانک مرکزی است. آنچه که پیدا است ظاهرا در حال حاضر گرفتن...

آهن پرایس : بر اساس شنیده ها از آحاد مردم پرداخت وام ودیعه مسکن در اکثر شعب بانکی متوقف شده است. دبیر کانون بانک های خصوصی معتقد است دلیل تمام شدن بودجه شبکه بانکی برای پرداخت  این وام، قانون بانک مرکزی است. 

آنچه که پیدا است ظاهرا در حال حاضر گرفتن وام ودیعه مسکن نسبت به قبل سخت تر شده است البته گویا این بار مشکل ضامن، وثیقه و مهلت ثبت نام نیست.چرا که بر اساس گفته های مردم ، اخیرا شعب بانکی از اعطای وام ودیعه مسکن رسما خود داری می نمایند یا می گویند ابلاغیه نیامده است یا بیان می دارند که بودجه تمام شده است.

در ادامه می توانید این خبر را نیز مطالعه کنید : تصویب طرح جهش تولید مسکن

لازم است چندی از پیامهای مخاطبان را ارائه نماییم: ((هیچ خبری نیست، هر بانکی میرویم می گویند ما سال گذشته این وام را پرداخت کرده ایم و در سال جاری اعتبار وام ودیعه داده نشده است. ))

(( در سامانه ثبت نام کرده ام حتی بانک و شعبه را نیز انتخاب کرده ام اما پس از مراجعه به شعبه به من گفته شده وام ودیعه مسکن نداریم))، (( ثبت نام را انجام داده ام پیغام آمد که با اصل مدارک به بانک مراجعه فرمایید اما پس از مراجعه به بانک پاسخ داده شده که ما ابلاغی دریافت نکرده ایم )) و پیغام هایی از این دست بسیار دریافت کرده ایم. 

ما برآنیم تا ببینیم ماجرا چیست؟ محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک های خصوصی در پاسخ به علت توقف پرداخت این وام اظهار داشت: احتمالا بودجه ی بانک ها تمام شده است چرا که هیچ مانعی در جهت پرداخت وام وجود ندارد. وام ودیعه از منابع قرض الحسنه تامین می گردد و شاید بتوان اظهار داشت که منابع بانک ها در این زمینه به پایان رسیده است. 

حال سوال اینکه آیا امکان دارد اعتبار وام ودیعه بانک ها مجددا افزایش یابد ؟ جمشیدی بیان داشت: خیر بر اساس قانون بانک مرکزی بانک ها نمی توانند در هر سال بیش از دو درصد طلب ناشی از اعطای تسهیلاتشان را بیافزایند و همین امر بانک ها را در اعطای تسهیلاتشان محدود می نماید. 

ایشان در پایان ابراز داشت حتی امکان دارد سپرده گیری نیز انجام شده باشد و منابع نیز موجود باشد اما بیش از حد مشخصی اجازه ی پرداخت وام نداشته باشند پس در نهایت ناچارند اعلام دارند که بودجه تمام شده است.

انتشار مطالب این سایت با ذکر منبع و درج لینک آزاد است.

امتیاز به این مطلب:
امتیاز: 0 از 5 - 0 رای

اشتراک گذاری:

ثبت نظر جدید

یک آواتار برای خود انتخاب کنید:

نظرات کاربران (0)